اولین جلسه آموزش خبرنگاران پانا در رباط کریم برگزار شد

اولین جلسه آموزش خبرنگاری در رباط کریم با حضور مسئول خبرگزاری پانا شهرستانهای استان تهران و مدرس این خبرگزاری در آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۷۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، اولین جلسه آموزش خبرنگاری در شهرستان رباط کریم با حضور هادی فخاری مسئول خبرگزاری پانا شهرستانهای استان تهران و ساسان حق شناس مدرس این خبرگزاری در سالن جلسات مجمع خیرین مدرسه ساز آموزش و پرورش برگزار شد.

علی بهارلو معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رباط کریم در این جلسه گفت: مراسم باشکوه ۲۲ بهمن که در سراسر کشور برگزار شد، تجدید میثاقی با امام راحل و شهدای پاک انقلاب اسلامی که نشانه اتحاد، همبستگی در برابر دشمنان امروزی بود، دشمنان باید بدانند که ایران با تجدید میثاق و بیعت با بیت رهبری نشان میدهند که در برابر هیچ شکستی تسلیم نمی شوند.
وی در ادامه افزود: خبرنگاری شغلی مقدس و هنری است که در پی سختی های پیش رو سعی در اطلاع رسانی خبرها به مردم جامعه هستند، ما باید یادی کنیم از شهدای خبرنگار که با حرفه ی خود در خط مقدم از جان خود گذشتند و شهادت خود را لبیک گفتند.

شایان ذکر است در این جلسه علی بهارلو، معاون پرورشی و تربیت بدنی، حمید مجدآرا مسئول سازمان دانش آموزی و هادی بلالی رابط خبرگزاری پانا در شهرستان رباط کریم حضور داشتند.

/خبرنگار: مهتاب امجدیان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار