به همت معاونت آموزش متوسطه ناحیه دو ری:

افتتاحیه سومین جشنواره نوجوان خوارزمی در ناحیه دو ری برگزار شد

مراسم افتتاحیه مرحله ی منطقه ای سومین جشنواره نوجوان خوارزمی در محل سالن همایش فدک ، واقع در مجتمع فرهنگی، ورزشی فاطمه الزهرا (ع)، متعلق به آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری، برگزار گردید.

کد مطلب: ۵۹۷۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران،در این مراسم علی محمدی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری، با اشاره به اهمیت جشنواره نوجوان خوارزمی مهمترین هدف این جشنواره را ارتقاء دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان و کیفیت بخشی به فرایند یاددهی - یادگیری و تحقق یادگیری پایدار است.

وی با برشمردن ویژگی های معلم در قرن 21 به ستون های اساسی یادگیری به ویژه یادگیری برای با هم زیستن اشاره کرد.

علی محمدی افزود: در ناحیه 2 شهر ری تعداد طرح های ارسال شده به جشنواره نوجوان خوارزمی هر ساله رو به افزایش بوده است به گونه ای که در اولین جشنواره نوجوان خوارزمی 200 طرح، در دومین جشنواره نوجوان خوارزمی 1200 طرح و در سومین جشنواره نوجوان خوارزمی 1500 طرح توسط دانش آموزان مستعد و پرتلاش مدارس متوسطه دوره اول ناحیه 2 شهر ری به دبیرخانه جشنواره نوجوان خوارزمی ارسال شده است.

این مقام مسؤول اعلام کرد: دانش آموزان باهوش ما در اولین جشنواره نوجوان خوارزمی در بخش پژوهش موفق به کسب رتبه 3 کشور و در دومین جشنواره نوجوان خوارزمی مجددا در بخش پژوهش موفق به کسب رتبه 2 کشوری شدند که این خود گواه آموزش پژوهش محور در مدارس ما است.

اجرای سرود توسط گروه سرود دانش آموزان دبیرستان دوره اول فریدون محصص، پخش کلیپ آشنایی با روند جشنواره نوجوان خوارزمی و موفقیت های آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری در این جشنواره، کلیپ معرفی جشنواره ی ایده های برتر ، تقدیر از رتبه های برتر دومین جشنواره نوجوان خوارزمی به همراه دبیر راهنمای ایشان و اهداء جایزه به ایشان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار