برگزاری همایش اعضای تشکلات فرزانگان فیروزه

با حضور فرماندار،مدیراداره،معاون پرورشی،کارشناس تشکلات دانش آموزی، همایش فرزانگان فیروزه ای در سالن شهدای دانش آموز برگزار شد

کد مطلب: ۵۹۷۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، در این همایش بالغ بر 250 دانش آموز فرزانه در سالن شهدای دانش آموز شرکت داشتند و فرح اندوز؛ به عنوان مجری و نیزمدرس در فرصت 90 دقیقه ای تا پایان همایش به بیان آموزش و مرور آخرین دستورالعمل ها و فرامین سازمان دانش آموزی ویژه تشکل فرزانگان پرداخت.

صالحی؛ فرماندار فیروزه،در سخنانی ضمن ابراز خرسندی در جمع دانش آموزان،تشکیل چنین تشکلاتی در سطح آموزشگاه ها را حرکت و سوق به سوی پذیرفتن نقش اجتماعی و پرورش نسلی خودجوش و مثمر ثمر قلمداد نمود.

وی همچنین به اثرگذاری ویژه و فراهم نمودن زمینه ی رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و بالطبع افزایش نشاط اجتماعی سالم درخانواده ها و جامعه در بطن تشکیل این گروه ها اشاره کرد..

دهنوی؛ مدیر اداره نیز ضمن خیرمقدم به فرماندار و تشکر، مهمترین ثمره حضور فعال دانش آموزان در این چنین تشکلاتی را تمرین خودسازی و پرورش حس اعتماد به نفس و عرق به میهن دانست و خاطر نشان کرد: شما دانش آموزان سرمایه های واقعی این مرز و بوم هستید که با قرار گرفتن در بستر مناسب تربیتی فرهنگی به مراتب جامعه ای پویا و با نشاط به ارمغان خواهید آورد..

نکته جالب توجه، پرداختن به نکات آموزشی در حین اجرای برنامه های همایش از جمله حاملان قرآن، گارد پرچم، تقدیر از سخنرانان و میهمانان و ... بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار