معاون فرماندار لامرد در جمع خبرنگاران:

ستاد بحران شهرستان لامرد در مقابله با حوادث آمادگی کامل دارد

معاون فرماندار لامرد گفت: ستاد بحران شهرستان لامرد با تشکیل کمیته های مربوطه آمادگی مقابله با مخاطرات طبیعی را دارد.

کد مطلب: ۵۹۷۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد

سید مهدی احمدی زاده در حاشیه جلسه ستاد بحران شهرستان لامرد در جمع خبرنگاران پیرامون پیش بینی های سازمان هواشناسی پیرامون بارش شدید باران ، آب گرفتگی معابر و وقوع احتمالی سیل گفت: همه پیش بینی های لازم بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان فارس شده است و با توجه به اخطاریه و نامه ستاد بحران فارس کمیته های ستاد بحران شهرستان تشکیل و آماده هرگونه مقابله با مخاطرات طبیعی را دارد.

معاون فرماندار لامرد با بیان اینکه شهروندان باید اخبار بارش باران را از منابع معتبر دریافت کنند، افزود: مردم لامرد در فضا های مجازی به اظهار نظر های نادرستی که موج روانی ناصحیحی را رقم می زند توجه نکنند.

وی به بارندگی های جنوب فارس از بامداد یکشنبه 24 بهمن تا روز پنجشنبه اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارشات دریافتی از سازمان هواشناسی شاهد بارش باران به صورت پراکنده در این چند خواهیم بود.

احمدی زاده با اشاره به اینکه وقوع سیل بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی دور از انتظار نیست، خاطر نشان کرد: تمامی نهاد ها و ارگان های مربوطه و نیرو های امدادی در بخش های مرکزی ، اشکنان ، علامرودشت و چاهورز مستقر شده اند و از تمامی امکانات موجود استفاده خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند، مردم و شهروندان لامردی را مورد خطاب قرار داد و اذعان کرد: چناچنه مردم در روستا ها دچار حادثه شدند با دهیاری ها و بخشداری ها تماس حاصل بگیرند تا کمک رسانی مطلوبی صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار