وزیر نیرو عنوان کرد:

ایجاد 700 هزار فرصت شغلی در کشور/برق دار شدن روستاهای بالای 10 خانوار

وزیر نیرو از برق دار شدن تمامی روستاهای بالای 10 خانوار تا پایان سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۶۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، حمید چیت چیان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار داشت: 22بهمن روز بزرگ و به یاد ماندنی در تاریخ ایران است و همه مردم از هر قوم و مذهبی در این روز به انقلاب پیوسته و از آن حمایت کردند تا نهضت اسلامی به پیروزی نهایی رسید.

وی با اشاره به خدمات دولت یازدهم در بخش های مختلف گفت: در حال حاضر ظرفیت نیروگاه های برق کشور از 76 هزار مگاوات گذشته و همچنین با احداث 21 سد بزرگ طی دوره دولت تدبیر و امید در کشور ، چهار میلیارد و 300 میلیون مترمکعب بر حجم استحصال آب کشور افزوده شده است.
چیت چیان اظهار داشت: کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی سبب شده تمامی کشورهای صادر کننده نفت در حوزه های اقتصادی با مشکل مواجه شوند ولی کشورمان ایران با تلاش مدیران خود در این زمینه چندان با مشکل مواجه نشده است.

وزیر نیرو با اشاره به تلاش های دولت برای رفع بیکاری در کشور، اظهار کرد: در سال 1389 جمعیت شاغل ایران معادل 20 میلیون و 600 هزار نفر بود که همین رقم در سال 1391 نیز وجود داشت، اما دولت تدبیر و امید طی یک سال گذشته بالغ بر 700 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: در طول خدمت دولت تدبیر و امید، پنج هزار و 200 روستا دارای آب شرب شده و 24 طرح بزرگ آبرسانی در 43 شهر اجرایی شده و تعداد 30 تصفیه خانه راه اندازی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار