معاون ارتباطات حوزه ای دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی):

مسئولین با ایجاد وحدت و همدلی بذر امید در جامعه پخش کنند

معاون ارتباطات حوزه ای دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)گفت: هر سخنی که مردم را به آینده بی اعتماد کند، بازی در میدان دشمن است، لذا همه مسئولان باید تلاش کنند تا پیشرفتهای انقلاب را به مردم بیان کرده و با ایجاد وحدت و همدلی بذر امید در جامعه پخش کنند.

کد مطلب: ۵۹۶۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران، حجت الاسلام احمد مروی معاون ارتباطات حوزه ای دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه روز ۲۲بهمن در مصلی شهرری اظهار داشت: مسئولان نظام اسلامی باید با سرعت بخشیدن به خدمت رسانی از اظهارات تفرقه افکنانه خودداری کرده و تلاش کنند تا با ایجاد امید به آینده همه انرژی خود را در خدمت به مردم قرار دهند.

وی تاکید کرد: هر سخنی که مردم را به آینده بی اعتماد کند، بازی در میدان دشمن است لذا همه مسئولان باید تلاش کنند تا پیشرفتهای انقلاب را به مردم بیان کرده و با ایجاد وحدت و همدلی بذر امید در جامعه پخش کنند.

مروی با اشاره به تاریخچه پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 گفت: اعتماد مردم به امام و اتکای امام به قدرت خدا و مردم از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود و امروز نیز اعتماد مردم به ولایت فقیه ضامن تداوم انقلاب است و دشمنان با شناخت این نقطه قوت تلاش دارند آن را تضعیف کنند.
معاون ارتباطات حوزه ای دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گفت: حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف انقلاب همواره دشمنان را مایوس کرده و زمینه عزت، عظمت، شکوه و اقتدار ایران را در سراسر جهان فراهم کرده است.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار