گزینه‌های روی میز مردم همیشه در صحنه ملارد

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی باشکوه بیست و دوم بهمن 95در ملارد نیز برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۶۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران، مردم شهرستان ملارد با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر گزینه‌های روی میز خود را به رخ دشمنان به‌ ویژه آمریکای جنایتکار کشانده و نشان دادند که در مسیر پیشرفت و تعالی، هیچگاه خسته نشده و همیشه آماده رزم در عرصه‌های مختلف جهادی و جبهه‌های جنگ نرم دشمن و مقاومت اقتصادی هستند .

مردم ملارد در کنار مسئولان خود در مسیر های تعیین شده راهپیمایی حضور پور شوری داشته و حماسه ای دیگر را خلق کردند و مشت محکمی براستکبار زدند.

همه آمدند تابگویند که هر چه دشمنان تحریم‌ها را فشرده‌تر کنند، مشت‌ها در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن محکم‌تر بالای سرشان قرار میگیرد و آن رابر سر دشمنان اسلام می‌کوبند .

مردم شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل را سر دادند تا اثبات کنند که همچنان مردم ایران اسلامی به گفته بنیانگذار کبیرانقلاب " نه شرقی، نه غربی هستند وفقط ندای استقلال آزادی"جمهوری اسلامی را با جان و دل گوش می‌دهند ومهم‌ترین اهداف توسعه کشورشان قرار می‌دهند .

شایان ذکر است، حضور جامعه ورزشکاران و فرهنگیان، اصحاب رسانه و مطبوعات ،دانش آموزان و...در این مراسم نشان از آگاهی و بصیرت نوجوانان و جوانان بوده و بیانگر یکپارچگی ملت ایران دربرابر دشمنان نیز به شمار می‌رودتا استکبار جهانی بداند که مردم ولایت مدار ایران اسلامی در هر شرایطی پشت انقلاب و ولایت فقیه.

/خبرنگار:زینب مرحمتی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار