امام جمعه کرج :

آمریکا هیچگاه مورد اعتماد نبوده و نخواهد بود

امام جمعه کرج با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: امروز مردم نشان دادند که بر خلاف عقاید عده‌ای بیمار، انقلاب هم‌چنان زنده است و به راه خود ادامه می‌دهد.

کد مطلب: ۵۹۶۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازالبرز، آیت الله «سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: امروز مردم نشان دادند که بر خلاف القائات عده‌ای بیمار، انقلاب هم‌چنان زنده است و به راه خود ادامه می‌دهد.

حسینی همدانی حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را بیعت دوباره با آرمان‌های نظام، انقلاب و رهبری دانست و خاطرنشان کرد: حضور مردم در این راهپیمایی باعث دلگرمی کسانی است که در سراسر دنیا به این انقلاب چشم دوخته‌اند و البته وظیفه مسئولان را نیز در قبال مسئولیتی که دارند بیشتر می‌کند.

وی در ادامه با بیان این‌که پیروزی انقلاب در 22 بهمن 57 هیمنه استکبار را شکست، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب بر همگان روشن شد که آمریکا حتی به هم‌پیمانان خود نیز رحم نمی‌کند و حاضر است همه آنان را نابود کند که این در طول تاریخ بارها مشخص شده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: حتی اگر خیری در همکاری با آمریکا باشد باید در آن تردید کرد، چون کینه آمریکا به اسلام و نظام اسلامی در حدی است که هر اقدامی برای از میان بردن آن می‌کنند و گاهی افرادی را اجیر می‌کنند تا به مقدسات مسلمانان اهانت کنند.

حسینی همدانی به تلاش‌های آمریکا برای جلوگیری از پیشرفت موشکی ایران و تضعیف آن اشاره و اعلام کرد: اصول اسلام بر تقویت بنیه دفاعی در برابر دشمنان تأکید کرده است، بنابراین لازم است توان خود را در مقابل دشمنان تقویت کنیم و نباید در تقویت بنیه نظامی و پیشرفت همه جانبه کشور به یاوه‌گویی‌های دشمنان توجه کنیم.

وی با تأکید بر این‌که در آمریکاستیزی باید از امام و رهبری درس بگیریم چرا که آمریکا شیطان بزرگ است، خاطرنشان کرد: اعتماد هر چند اندک مسئولان کشور به آمریکا برای حل مشکلات اقتصادی چیزی جز سرشکستی نخواهد داشت.

خطیب جمعه کرج در ادامه به انتخاب ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد: وی مانند روسای جمهور پیشین آمریکا اما صریح‌تر از آنان ایران را با گزینه‌های روی میز خود تهدید و اعلام کرده که تحریم‌های جدیدی را علیه ایران وضع خواهد کرد.

حسینی همدانی افزود: اما ما مثل همیشه در پیروی از امام خود می‌گوئیم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با بیان این‌که آمریکا در ورطه نابودی است، اظهار کرد: در این وضعیت ترامپ مشکلات اقتصادی کشور خود را حل کند.

امام جمعه کرج اعلام کرد: مواضع خصمانه‌ای که آمریکا علیه ایران اتخاذ کرد باعث شد تا همه دنیا به ایران توجه کنند و گفتمان عدالت‌محور نظام اسلامی در جهان گسترده شود و این فرصت مناسبی است که ایران بهتر از قبل بتواند خود را نشان دهد.

حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنان خود به تجاوز عربستان به یمن اشاره و با بیان این‌که اخیراً یک ناو سعودی توسط موشک‌های یمن مورد اصابت قرار گرفته است، گفت: این ناوشکن از بهترین‌های دنیا بود و زمانی این اتفاق رخ داد که یمن در محاصره کامل است و دارو و غذا هم به این کشور نمی‌رسد اما نشان داد که می‌تواند با استفاده از فناوری چنین عملیاتی صورت دهد که باعث شوکه شدن تولیدکنندگان تسلیحات نظامی شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیش‌رو بودن دو انتخابات مهم در سال آینده اشاره و با تأکید بر خودداری از تخلف توسط نامزدها افزود: کسانی که می‌خواهند در انتخابات نامزد شوند خدا را هدف خود قرار دهند، مردم نیز در انتخابات شوراها افراد اصلح را انتخاب کنند.

حسینی همدانی با اشاره به پروژه‌های عمرانی کرج یادآور شد: ماندگاری بالا و آینده‌نگری باید در پروژه‌های عمرانی مورد توجه قرار گیرد.

خبرنگار افتخاری پانا : ساینا نیک پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار