وزیر دادگستری در جمع مردم شیراز:

ایران در رده هفتم جهان از نظر دستاوردها به اعتراف آمریکا

وزیر دادگستری گفت: استکبار و آمریکا با تمام توان علیه ما فعالیت های مخرب تبلیغی انجام دادند و تبلیغات سوء استکبار علیه جمهوری اسلامی بلعکس عمل کرد و چهره عریان آمریکا را نمایان ساخت .

کد مطلب: ۵۹۶۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس ، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم شیراز و در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اظهار داشت: دستگاه تبلیغاتی آمریکا واستکبار چقدر علیه جمهوری اسلامی تبلیغ سوء کرد اما همه این اقدامات باعث بیشتر مطرح شدن ما در جهان شده است.
وی افزود: افتخاراتی که ما به دست آورده ایم در عرصه های سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی ستودنی است .
وزیر دادگستری تصریح کرد: جایگاهی که ایران اسلامی و جمهوری اسلامی به دست آورده است جایگاهی ممتاز است،هر چند ما با مشکلاتی در عرصه اقتصادی روبرو هستیم اما مقاومت مردم و ایستادگی در برابر مشکلات موجب شد که چهره گستاخ استکبار در مقابل ملت ایران هویدا شود و آنکه امروز در سیاست های بین المللی در منطقه حاکم است ایران اسلامی است .
پور محمدی ابراز داشت: همه این دستاوردها زمانی به دست آمده که جمهوری اسلامی تحت بیشترین فشارها قرار داشت ، ما از هر نظر در تحریم بودیم و به رغم این تحریم ها در همه زمینه ها دستاوردهای مهم داشته ایم .

وی با تاکید بر لزوم قدرشناسی از این موقعیت و ضرورت تلاش برای ارتقای شاخص های اقتصادی، یادآور شد: بانک جهانی ایران را از نظر ذخایر ارزی در رده هفدهم جهان می داند،ما از نظر وضعیت اقتصادی در ردیف هجدهم و از نظر صنعت هوا فضا در ردیف یازدهم قرار داریم، ایران اسلامی در دانش هسته ای دستاوردهای شگرف داشته و در ردیف چهاردهم قرار دارد، در تولید خودرو و لوازم یدکی مقام هجدهم داریم و در بسیاری از عرصه های دیگر نیز جایگاه ممتاز داریم .

وزیر دادگستری بیان کرد: همه مستندات نشانگر این است که ما در حالی که در تحریم بودیم تولیدات کشاورزی در ایران اسلامی از سالانه 97 هزار تن به 118 هزار تن رسید ، همین استان فارس 10 میلیون تن تولید در محصولات داشته است.
حجت الاسلام پور محمدی با اعلام این خبر که تولید مرغ در ایران را سه میلیون تن در سال است، اذعان داشت : ایران اسلامی با این میزان تولید در رتبه هفتم جهان است، امروز برای تداوم تولید مرغ در کشور باید به صادرات این محصول فکر کنیم ، در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی ما در جهان حرف برای گفتن داریم .
وی بیان کرد: آنها ایران را قدرت هفتم جهان در این عرصه ها اعلام کرده اند ، وقتی دشمنان ما توان و قدرت کشور را این چنین بزرگ نشان می‌دهند ، این موضوع قطعا نشانگر تاثیر ایران و نظام اسلامی است و در جهان نیز تاثیر زیادی از خود بر جای خواهد گذاشت .

وزیر دادگستری تاکید کرد : رویکرد دولت در انتخابات پیش رو ، اجرای قانون است، در همه جنبه های انتخابات بر رعایت قانون تاکید می شود ، در همه استان ها و در همه حوزه ها موضوعی که در اجرای همه فرایندها مد نظر خواهد بود اجرای قانون و حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را ضرورت این مهم است
پور محمدی ادامه داد: فضای سیاسی موجود فضایی با نشاط است و مردم در کنار مسئولان در این فضای پر نشاط برای تعالی و توسعه کشور و نظام اسلامی می کوشند، دولت عهد کرده است که از سلامت انتخابات دفاع کند و تنها قانون ملاک ارزیابی ها و اقدامات باشد.

وی افزود: باید سعی کنیم زمینه مشارکت گسترده‌تر همه اقشار مختلف مردم را در انتخابات پیش رو فراهم کنیم.
وزیر دادگستری در ادامه اظهار داشت : دستاوردها و خدماتی که دولت داشته است در همین چند سال بسیار زیاد است و در همه جنبه ها ما شاهد رشد و تعالی کشور هستیم ، در زمینه های مختلف توانسته ایم به رغم مشکلات موجود رشد و توسعه را برای کشور به وجود آوریم و این روحیه کار و تلاش و تولید باید تداوم داشته باشد

وی افزود: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفتن کشور از مشکلات است و شرایط کنونی در کشور ما شرایط کار و تولید و بهینه مصرف کردن است ، باید با افزایش راندمان تولید بهره‌وری را بالا ببریم تا مولفه های اقتصاد مقاومتی به بار بنشیند، افزایش ارزش‌ افزوده ایجاد شود ، نباید مدام بر مصرف گرایی تاکید کرد، روحیه مصرف گرایی و اسراف قطعا با اقتصاد مقاومتی در تضاد است .

پورمحمدی گفت: موقعیتی که ایران اسلامی در جهان دارد همان اجر عظیم است که شامل حال انقلاب و مردم ما شده است ، استکبار و آمریکا میلیاردها خرج کردند و هزینه کردند اما امروز حرکت حق طلبانه ملت در ایران اسلامی تا کنار کاخ سفید هم رفته است، حتی در خود آمریکا هم پرچم آمریکا را به آتش می کشند، حق خواهی و حق طلبی ملت ایران چهره گستاخ و عریان استکبار را نمایان کرد.

وزیردادگستری بیان داشت: اجر عظیم همین است که نصیب ملت ایران شده است، اجر عظیم فقط در قیامت و روز جزا نیست ، برکات و پیام های خداوند و اجر عظیم در این دنیا هم وجود دارد.

وی افزود: 22 بهمن و حضور پر رنگ مردم در راهپیمایی نشان داد که مردم همیشه در عرصه‌هایی که لازم است حضور دارند ، ملت ما با پایمردی و وفاداری به انقلاب و نظام اسلامی در کنار ولایت و در کنار آرمان های نظام اسلامی ایستاده اند .

پورمحمدی خاطر نشان کرد: مردم در صحنه های حضور پاسخ قاطعانه به یاوه گویی‌ها و گستاخی‌های استکبار می دهند، اخیراً رئیس جمهوری آمریکا چیزهایی به زبان رانده است که این حرف‌ها از روی نافهمی سیاسی است و نباید چندان آنها را جدی گرفت.

وی با اشاره به تحرکات استکبار در منطقه، یاد آور شد: رژیم صهیونیستی چقدر دشمنی کرده است ، آنها بیش از 75 سال است که در منطقه دشمنی می کنند ، سیاست های ایران اسلامی با اقتدار در برابر اسراییل و توسعه طلبی های رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده است ، آنها به هر سویی رفتند با مقاومت روبرو شدند و شکست خوردند ، حزب الله و سوریه نها را شکست دادند .

وزیر دادگستری اذعان داشت: به ما خرده می گرفتند و می گفتند که پرچم آمریکا را آتش می زنند امروز ما می بینیم که دادگاه آمریکا می گوید آتش زدن پرچم زبان اعتراض است ، آتش زدن پرچم نشانه بی احترامی نیست ، امروز پرچم آمریکا را در همان کشور آمریکا هم آتش می زنند ، این ها حرکت های آزادی خواهانه است که تا کنار کاخ سفید هم پیش رفته است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار