در روستای جوستان به مناسبت ایام الله دهه فجر افتتاح گردید

نمایشگاه هنرهای دستی بانوان شهرستان طالقان

در روز دوشنبه 18/ 11/ 95نمایشگاه هنرهای دستی در روستای جوستان طالقان افتتاح شد. در این نمایشگاه زنان هنرمند وزحمتکش روستای جوستان وروستاهای بالا طالقان با نمایش هنرهای زیبای دستی خود برزیبایی های شگفت انگیز این دیار علم و معرفت افزودند.

کد مطلب: ۵۹۶۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان طالقان ،مظلومی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان طالقان در این مراسم با تبریک دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی، آرامش کنونی جامعه را مرهون خون شهدا و تلاش و ایثار اقشار مختلف بیان کرد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان طالقان اظهار داشت : درایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات روستایی با هدف ترویج فرهنگ و آداب و رسوم سنتی و محلی در روستای جوستان طالقان میزبان علاقمندان هنرهای دستی می باشند.

وی همچنین با بیان اینکه به همت مردم و مسئولان برنامه های اقتصاد مقاومتی به نحو مطلوب در شهرستان اجرایی شده است، افزود: اجرای کامل طرح های اقتصاد مقاومتی می تواند وابستگی کشور در حوزه های مختلف به خارج را کاهش دهد.

مظلومی گفت : این نمایشگاه با تلاش فراوان خواهران هنرمند روستای جوستان وبه همت آموزش و پرورش شهرستان طالقان ، پایگاه بسیج خواهران روستای جوستان وکمیته روستائی ستاد دهه فجر شهرستان طالقان برگزار گردیده است.

نمایشگاه هنر دست ها و تولیدات روستایی بخش بالاطالقان از 18 لغایت 25 بهمن آماده بازدید علاقمندان در پایگاه بسیج خواهران روستای جوستان می باشد .

در نمایشگاه آثار هنری پایگاه خواهران بسیجی جوستان هنرهای دستی بسیار زیبایی قرار گرفته بود و بیشتر دانش آموزان واهالی روستا مشتاق دیدن این آثار بودند و از این آثار جالب و زیبا لذت بردند.

خبرنگار افتخاری پانا:پریسا داودی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار