مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

استانداردسازی سیستم گرمایشی ۱۰۰۰ مدرسه در اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تا پایان امسال یک هزار مدرسه در سطح استان از تجهیزات گرمایشی استاندارد برخوردار خواهند شد.

کد مطلب: ۵۹۵۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد

گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری در مراسم افتتاح سیستم‌های گرمایشی استاندارد ۷۶ مدرسه در آموزشگاه آیت‌الله مروج اردبیلی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تا پایان امسال یک هزار مدرسه در سطح استان اردبیل از تجهیزات گرمایشی استاندارد برخوردار خواهند شد .

وی افزود: با توجه به این‌که استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس استان از اولویت بالایی برخوردار است، بنابراین نیاز است که اقدامات اساسی و لازم در این زمینه انجام شود تا از وقوع حوادث خطرآفرین تا حد امکان جلوگیری کنیم و ایمنی کلاسهای درس را تا حد امکان ارتقا دهیم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در حال حاضر ۷۸۰ مدرسه در سطح استان از سیستم گرمایشی برخوردارند که امیدواریم با پیش‌بینی‌های انجام شده و تامین اعتبارات مورد نیاز تا پایان سال ۷۸ مورد دیگر نیز استاندارد شود و بتوانیم از این طریق دین خود را به نسل جوان و سکان‌دار آینده مملکت ادا کرده و امنیت جانی آنان را تامین کنیم .

ناصری بیان کرد: امیدواریم بتوانیم دستاوردهای انقلاب را به صورت مطلوب و قابل قبول در حوزه آموزش و پرورش استان ترویج دهیم و دانش‌آموزان را از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس شهدا با خبر سازیم و به تبیین میراث گرانبها و ارزشمند شهدا بپردازیم تا دانش‌آموزان به نحو احسن از این موارد اطلاع یابند .

وی تصریح کرد: باید دشمنی با آمریکا در راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت کامل مشخص شود، چرا که در طول دهه‌های گذشته بارها شیطنت‌های این کشور و مداخلات در امور کشور دیده شده ‌و به همین دلیل است که شعار مرگ بر آمریکا همچنان بر زبان مردم ایران جاری است و تبیین این موضوع بسیار مهم و ضروری است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار