استاندار فارس :

22 بهمن بیانگر وفاداری مردم به انقلاب است

استاندار فارس گفت: در صحنه بودن مردم برای دنیا پیام دارد و آن پيام این است که ما حامی انقلابمان هستیم، آن را قبول داریم و هنوز هم حاضریم برای حفظ و پایداری آن هزینه دهیم.

کد مطلب: ۵۹۵۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، سید محمد علی افشانی، با دعوت از اقشار و گروه های مختلف مردم استان فارس برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: 22 بهمن یادآور فداکاری و از خودگذشتگی ملت ایران است که پس از سال ها کوشش و مبارزه طولانی و تحمل رنج های بسیار در این روز، انقلاب به برکت خون شهدا و رهبری امام (ره) به ثمر نشست و پیروز شد.
وی افزود: بی شک مردمی که برای تحقق و پیروزی این انقلاب هزینه سنگینی پرداخته اند قدر آن را خواهند دانست و برای حفظ و تقویت آن همواره در صحنه حاضر خواهند بود.
استاندار فارس بیان کرد: اینکه امروز ما در منطقه پرتلاطم و بلاخیز خاورمیانه، آزاد و مستقل زندگی می کنیم حاصل انقلابی اسلامی است که برای پیروزی آن بهای سنگینی پرداخت شده و بسیاری جان خود را در راه تحقق آن فدا کردند.
افشانی یاد آور شد: در صحنه بودن مردم برای دنیا پیام دارد و آن پيام این است که ما حامی انقلابمان هستیم، آن را قبول داریم و هنوز هم حاضریم برای حفظ و پایداری آن هزینه دهیم و مردم ما با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن امسال، وفاداری و علاقه مندی همیشگی خود به انقلاب و نظام اسلامی را نشان خواهند دا
وی افزود: بنابراین حضور در راهپیمایی 22 بهمن که دنیا همواره آن را تحلیل و دنبال می کند، جایگاه نظام را در نگاه جهانیان تقویت خواهد کرد و هرچه این حضور و مشارکت گسترده تر باشد، کسی فکر آسیب رساندن به کشور و نظام را به ذهن خود راه نخواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار