فراخوان اولین جشنواره ملی کتاب اولیا و مربیان

دفتر مرکزی انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش، اولین جشنواره ملی کتاب اولیا و مربیان را برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۵۹۵۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، در متن این فراخوان آمده است: اولین «جشنواره ملی کتاب اولیا و مربیان»، با هدف اولویت بخشی به مسایل فرهنگی و تربیتی مرتبط با ماموریت های انجمن اولیا و مربیان و همچنین بررسی، داوری، انتخاب، معرفی و تقدیر از نویسندگان، مترجمان و موسسات انتشاراتی برتر در حوزه آموزش والدین و تربیت فرزندان برگزار می گردد تا پس از آن آثار مناسب و اثر گذار مرتبط با تربیت فرزندان به خانواده ها معرفی شود .

علاقه مندان، موسسات انتشاراتی، نویسندگان و مترجمان محترم استان آثار و کتاب های انتشار یافته( از سال 1390به بعد) صرفاً و به طور مستقیم توسط خود نویسندگان یا موسسات انتشاراتی به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند .

آخرین مهلت ارسال آثار تا 27 بهمن ماه 95 است و بررسی، داوری و انتخاب کتاب های برگزیده و قابل تقدیر صرفاً در دبیر خانه علمی جشنواره، مستقر در دفتر مرکزی انجمن اولیا و مربیان وزارتخانه، به نشانی تهران میدان فردوسی، خیابان شهید قرنی، خیابان سمیه، ساختمان مرحوم علاقه مندان، طبقه دهم، دفتر انجمن اولیا و مربیان، اداره آموزش اولیا صورت خواهد گرفت .

گفتني است؛ علاقه مندانی که آثار خود را ارسال می کنند آدرس و شماره تماس خود را به همراه آثار خود ذکر کنند؛ زمان برگزاری جشنواره روز دوشنبه مورخ نهم اسفند ماه 95 بوده و مکان آن دانشگاه تهران است .

کارشناسان دفتر مرکزی انجمن اولیا و مربیان همه روزه به جز روز های تعطیل با شماره تلفن های 82284272-021 و 82284273-021 آماده پاسخگویی به سئوالات علاقه‌مندان و رفع هرگونه ابهام هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار