نشست روشنگری با موضوع دستاورد های انقلاب اسلامی

دانش آموزان ابوموسی به مناسبت ایام الله ده فجر، نشست روشنگری با موضوع دستاورد های انقلاب اسلامی برگزار کردند

کد مطلب: ۵۹۵۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان ابوموسی، نشست بصیرتی پیرامون دستاورد های انقلاب اسلامی با حضور محمد رضا روستایی کارشناس مسائل انقلاب اسلامی و فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان ابوموسی در نماز خانه ی مدرسه متوسط دوم برگزارشد .

روستایی ضمن گرامی داشتن ایام الله ده فجر گفت: انقلاب در مرحله سوم خود یعنی حکومت اسلامی قرار دارد اما در حال رفتن به مرحله ی چهارم یعنی جامعه ی اسلامی است که این امر نیاز مند افزایش روحیه ی خود باوری مردم غیور ملت ایران است تا انقلاب اسلامی را به دیگر ملت ها صادر کنند

وی افزود: دولت های بیگانه به دنبال فرصت هایی می گردند تا از رسیدن ما به مرحله ی چهارم جلوگیری کنند در حالی که ما در دنیا می بینیم که ملت های دیگر مانند عراق، مصر، بحرین و .... در حال الگو برداشتن از انقلاب اسلامی ایران هستند.

کارشناس مسائل انقلاب اسلامی در پایان افزود : ایرانی اگر بخواهد می تواند در برابر تمام مشکلات چه خارجی وچه داخلی مقاومت کند و به خود کفایی برسد و ایران قدرت مند را به جهان معرفی کند.

وی همچنین یک سری آمار هایی را پیرامون دستاورد های جمهوری اسلامی ایران در 38 سال گذشته ، برای اثبات کارامدی انقلاب اسلامی ارائه کردند.

خبرنگار پانا : حسن بی نظیر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار