نشست پرسش و پاسخ روسای شورای دانش آموزی مدارس ناحیه 4 کرج

خبر گزاری پانا ناحیه 4کرج :مسئول سازمان دانش آموزی از برگزاری نشست پرسش و پاسخ روسای شورای دانش و آموزی یاور مربیان مدارس ناحیه 4 کرج خبر داد .

کد مطلب: ۵۹۵۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پاناازناحیه 4 کرج :امیر شاپوری مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه با اعلام این خبر گفت :هدف از بر گزاری این جلسه را ایجاد روحیه پرسشگری و تبادل نظرات انتقادات و راهکارها بیان نمود .

درابتدای جلسه بعد از قرائت قرآن گارد پرچم آموزشگاه امام سجاد (ع)به اجرای برنامه پرداخت ومظفر عنایتی معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه از حضور به موقع و زحمات روسای شورای دانش آموزی و یاور مربیان مدارس تقدیر و تشکر نمود واز بیان نظرات در جلسه قبل کما ل تقدیر و تشکر نمود وازاین عزیزان خواست در مدارس فعالیت بیشتری داشته باشند ودر راهپیمایی شکوهمند 22بهمن همراه با خانواده و دوستان شرکت نمایند .
در ادامه پریسا اسفندیاری رئیس شورای دانش آموزی ناحیه به بیان گزارش کار و فعالیت های پیشنهادی و انجام شده پرداخت و دانش آموزان به بیان نظرات خود در مورد موضوع پرسش مهر ریاست محترم جمهوری و دستاوردهای پرداختند.
در خاتمه مسعود مهرانی نیا معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرزازحضور دانش آموزان و فعال بودن در مباحث تقدیر و تشکر نمود ودر مورد پرسش مهر و دستاوردهای انقلاب نکاتی را بیان کرد . در این جلسه زمانیان رئیس اداره فرهنگی و هنری و نورایی کارشناس سیاسی اداره کل آموزش و پرورش حضور داشتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار