با حضور استاندارد البرز :

آیین افتتاح دبستان خیرساز پاسارگاد

آیین افتتاح دبستان 6 کلاسه خیرساز پاسارگاد در فرخ آباد فردیس با حضور استاندار البرز ، فرماندار ،امام جمعه و شماری از مسئولان شهرستان فردیس برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۵۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا ازآموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس ، آیین افتتاح دبستان 6 کلاسه خیرساز پاسارگاد در فرخ آباد فردیس با حضور مهندس طهائی استاندار محترم البرز ، مهندس احدی فرماندار فردیس ،دکتر ایمانی امام جمعه فردیس ،فهمیده مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس و مسئولین بانک پاسارگاد برگزار شد.

استاندار البرز در آیین افتتاحیه دبستان پاسارگاد با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: افتتاح پروژه هایی که دراین ایام خجسته شاهد آن هستیم با هدف خدمت بیشتر به مردم و تامین رضایت آنان است.
وی ادامه داد: انقلاب ما انقلابی فرهنگی و مکتبی بود، بنابراین دراین ایام افتتاح پروژه ها مناسبت دارد که این افتتاح ها خدمت به مردم در ابعاد مختلف بوده و فرصت های شغلی را نیز بوجود می آورد.
وی خاطرنشان کرد:از کسانی که خالصانه قدم هایی برای توسعه جامعه برمی دارند قدردانی می کنم.
وی دربخش دیگری از سخنانش به مشارکت مردم در کارهای عام المنفعه اشاره کرد وگفت: حضور مردم در موسسات خیریه خدمت به محرومان است ،خیرین مدرسه ساز ، سلامت و خیرین حفظ آب ، محیط زیست و سازمان های مردم نهاد که شمار آنها در البرز به 400 مورد می رسد امروز گام های موثری در حوزه های مختلف برداشته اند.
استاندار البرز افزود: مردم ایران اسلامی داوطلبانه از وقت، مال، استعداد و توانمندی خودشان برای خدمت به جامعه اسلامی گام برداشته اند که این اقدامات ارزش والایی دارد.


مدرسه‌ی 6 کلاسه‌ی «پاسارگاد»، با 350 مترمربع زیربنا و 120 متر محوطه‌سازی افتتاح شد

در مراسم افتتاح این مدرسه، استاندار البرز و فرماندار فردیس هر یک طی سخنانی، ضمن تشکر و قدردانی مسئولین بانک‌پاسارگاد، اقدامات این بانک را در راستای ایفای مسئولیت‌های‌اجتماعی و ایجاد شرایط تحصیلی مناسب برای دانش‌آموزان در مناطق محروم، ارزشمند خواندند.
مهندس خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد نیز طی سخنانی، یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های بانک‌پاسارگاد را ایفای رسالت‌های اجتماعی خود دانست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار