نظارت بر مراکز درمان اعتیاد موجب رفع اتهام از این مراکز می‌شود

قائم مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: نظارت بر مراکز درمان اعتیاد و لیبل دار کردن داروی متادون توسط شرکتهای تولیدی لازم و موجب تقویت و بهبود عملکرد و رفع اتهام از مراکز است.

کد مطلب: ۵۹۳۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، دراولین روز این سمینار که با استقبال بیش از 300 نفر از پزشکان درمانگر اعتیاد از شهرهای مختلف استان همراه بود، نوبخت رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی. یوسف نژاد نایب رییس هییت رییسه مجلس. گلعلی زاده معاون پشتیبانی نظام پزشکی کشور ونایب رییس انجمن پزشکان عمومی کشور حضور داشتند.

سعدی عزیزی قائم مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی در این همایش با بیان اینکه درحال حاضر بیش از 50 هزار نفر از معتادین
استان در مراکز درمانی تحت درمان می باشند، اظهار داشت: نظارت بر مراکز و لیبل دار کردن داروی متادون توسط شرکتهای تولیدی لازم و موجب تقویت و بهبود عملکرد و رفع اتهام از مراکز است.

وی از "مانایی بالای بیماران در درمان" بعنوان یکی از فاکتورهای موفقیت مراکز درمانی نام برد و آنرا حاصل تلاش فراوان تیم درمانی و همگرایی صنف و دانشگاه در دو سال اخیر دانست.

همچنین یوسف نژاد طی سخنانی برگزاری همایشها و کارگاههای تخصصی را در استان موجب ارتقا علمی و توان کاربردی پزشکان دانست و
ابراز امیدواری کرد: در سایه اتحاد و همدلی گروههای مختلف پزشکی ارایه خدمت به گروههای هدف بهتر گردد.

وی با بیان اینکه "ماموریت شما پزشکان درمانگر اعتیاد بدرستی در حال انجام هست" افزود: شما پزشکان درمانگر اعتیاد کار بسیار ظریف، فنی و درعین حال مقدسی را انجام می‌دهید و ما در سطح کشوری از این فعالیت حمایت می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار