گرامیداشت آغازسی وهشتمین مراسم گلبانگ انقلاب درمدارس چهاردانگه

همزمان با سراسر کشورمراسم سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی زنگ انقلاب با حضور مسئولین منطقه چهاردانگه در مدرسه شهدای گلشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۳۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا ازشهرستانهای استان تهران,هادی حنیف نیا رئیس آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه در آغاز این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، با اشاره به فراق یار دیرین حضرت امام و رهبری حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب، ضمن تبریک سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به سرزمین ایران،نقش رهبری و امر ولایت فقیه را مهمترین عامل پیروزی انقلاب دانست.

حنیف نیا با اشاره به سه آرمان عمده مردم ایران در طول شکل گیری مبارزات تا پیروزی آن در سال پنجاه و هفت استقرار نظام جمهوری اسلامی را نشان عزم و اراده مردم در سایه رهبری دانست و گفت: با پیروزی انقلاب تمامی معادلات سیاسی و قدرت در نظام بین الملل و نیز هیمنه آمریکا به یکباره فرو ریخت.

وی درادامه افزود: دستاوردهای بی نظیر دوران استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران و ادامه مسیر انقلاب توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، اقتدار روزافزون این نظام در دوران ناجوانمردانه ترین فشارهای بین المللی و به ویژه مساله برجام را یادآور شد .

حنیف نیا تصریح کرد: امروزه تلاش های دولت تدبیر و امید در سایه سار وجود و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ایران را تبدیل به قدرتمندترین کشور در خاورمیانه و جهان اسلام نموده است.

/خبرنگار:بنفشه دمان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار