برگزاری دوره آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی در شهرستان قدس

مدیر خانه فرهنگ علامه دهخدا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس از برگزاری کلاس های رایگان سبک زندگی ایرانی اسلامی به صورت هفتگی در این خانه فرهنگ خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۲۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران و به نقل روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، عذرا مشایخی با بیان این مطلب گفت: خانه فرهنگ علامه دهخدا همه هفته کلاس های رایگان اخلاق و سبک زندگی ایرانی اسلامی را برگزار می کند.
وی در ادامه افزود: در این کلاس ها که برای همه گروهای سنی برگزار می شود، مواردی از جمله،نحوه برخورد با مشکلات جامعه، والدین، جوان و نوجوان وکودک ، چگونه فرزندان خود را تا آخر عمر بیمه کنیم تا از معضلات جامعه مصون و محفوظ بمانند، تدریس میگردد.
وی گفت : در این دوره به بحث ایدئولوژی ایرانی اسلامی و آگاهی از گروههای فمینسیم، اومانیسم، فردگرایی و نقد و بررسی این گروهها و نیز همه مکاتب غربی و پاسخ به شبهات اعتقادی ، دینی و زندگانی سالم و سلامت، فلاحت و رستگاری در دو دنیا و تربیت نسل صالح با ارائه الگو هایی ملموس پرداخته می شود.
مشایخی اظهار داشت: در این کلاس مهارتهای زندگی به سبک اسلام ناب محمدی(ص) وآسیبهای اجتماعی و راهکارهایی از قبیل رشد و شکوفایی با اجتماع و برای جامعه ایرانی اسلامی و رشد در زمینه اعتماد به نفس و شخصیت شاخص یک انسان والا ارائه می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار