نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

هوشیاری دانش آموزان همواره توطئه های بیگانگان را خنثی می کند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نوجوانان و جوانان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با پیشرفت های علمی و شرکت در المپیادهای مختلف سربلندی برای ایران عزیز را رقم زده اند و خار چشمی بر استکبار هستند.

کد مطلب: ۵۹۲۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری با اشاره به دوران خفگان علمی، فرهنگی و سیاسی دوران طاغوت پهلوی، گفت: در آن دوران از نظر تکنیک و فن آوری طوری بود که استعدادهای جوانان مومن و متعهد در تمامی سطوح سرکوب می شد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در ان زمان روزنه امیدی برای جوانان نبود، تاکید کرد: حتی به کوچکترین دستور اسلام و پیامبر در اداره کشور نیز عمل نمی شد.

امام جمعه تبریز متذکر شد: وضعیت حجاب و عفاف خجالت آور بود و بیشتر به تقلید از غرب مراکز قمار، فحشا و ... دایر بود و جوانان به جای پیشرفت در مسیر سقوط قرار داشتند.

وی به بی بند و باری و غرب زدگی در بین مردم اشاره داشته و افزود: رشد و پیروی از مکاتب انحرافی به حدی پیشرفت کرده بود که دشمنان شیطان گونه در ذهن مردم و به خصوص جوانان حکومت می کردند.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با ورود امام راحل و پیروزی انقلاب وضع 180 درجه تغییر یافت و با توجه به کارشکنی های بعد از انقلاب بعلت ظهور دوباره اسلام توانستیم در همه ی زمینه ها دستاورهای مهمی به دست بیاوریم.

وی تصریح کرد: جوانان امروز با پیشرفت های علمی و شرکت در المپیادهای مختلف سربلندی برای ایران عزیز را رقم زده اند و خار چشمی بر استکبار هستند.

آیت الله شبستری با بیان اینکه هدف امام خمینی (ره) پیشرفت و آبادانی کشور بود و این را جز در سایه اسلام و پیشرفت علمی نمی دانست، افزود: دستور تشکیل نهضت سوادآموزی و ریشه کنی بی سوادی نیز در راستای این مهم بود.

وی تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی تعلیم و تربیت واقعی در سیستم آموزش و پرورش ما جاری شد و حتی زمینه ظهور مذهب و دین و اعتقادات در مدارس چشمگیر است.

آیت الله شبستری متذکر شد: امروزه استکبار با ابزار جدید لحظه در گمراهی دانش آموزان کوتاهی نمی کند و باید دانش آموزان با بصیرت افزایی و علم آموزی به روز و خوب درس خواندن مشت محکمی در اداه راه امام خمینی و شهدا بر دهان بیگانگان بزنند.

وی ایجاد شبهه دینی و سیاسی دشمن را گوشزد کرده و خواستار هوشیاری بیشتر دانش آموزان در این خصوص و مراجعه به مراجع ذیصلاح شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار