گرامیداشت یاد شهدا در نخستین روز دهه فجر در شیراز

استاندار فارس، مسوولان استان و عموم مردم شیراز صبح امروز در نخستین روز دهه فجر با حضور در گلزار شهدا یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند .

کد مطلب: ۵۹۲۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، در این مراسم سیدمحمدعلی افشانی استاندار فارس به همراه دیگر مسئولان استان با نثار گل و قرائت فاتحه یاد شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

استاندار فارس پس از غبار روبی مزار شهدا با حضور در مدرسه دخترانه علامه امینی ناحیه یک شیراز و نواختن زنگ انقلاب در این مدرسه، شروع رسمی آغاز برنامه های دهه مبارک فجر در فارس را اعلام کرد.

برپایی آیین نمادین ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی به میهن اسلامی، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثاگران، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، خدماتی و علمی و فناوری در شیراز و دیگر شهرستان های استان و آغاز پایتختی جوانان جهان اسلام در شیراز (16 بهمن) از دیگر برنامه های دهه فجر امسال در فارس است.

استاندار فارس همچنین در روز 19 بهمن ماه سالروز بیعت تاریخی فرماندهان هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره)، در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش در این استان سخنرانی خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال در شیراز است که به دعوت استاندار فارس به این استان سفر می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار