اولین جلسه اسکان نوروزی فرهنگیان در آموزش و پرورش ناحیه ۳ تبریز :

رادبه :انسان دارای کرامت است ، تکریم معلم ، تکریم انبیاست

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز در جمع مدعوین جلسه گفت : انسان دارای کرامت است و طبق آموزه های دینی ماهم سفارش شده ایم که انسان ها را تکریم کنیم مخصوصا این که ، این انسانها شغل شریف معلمی را برعهده داشته باشند که رکن رکین جامعه است وهمسنگ شغل انبیاست و نقش اساسی در آموزش و تربیت انسان ها، آینده سازان جامعه ایفا می کنند .

کد مطلب: ۵۹۲۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی ، زرین رادبه مدیر آموزش و پرورش ناحیه ضمن عرض سلام وخیر مقدم به مدعوین ، به آیه شریفه : لقد کرمنا بنی آدم ....اشاره کرد وافزود : انسان دارای کرامت است و طبق آموزه های دینی ماهم سفارش شده ایم که انسان ها را تکریم کنیم مخصوصا این که ، این انسانها شغل شریف معلمی را برعهده داشته باشند که رکن رکین جامعه است وهمسنگ شغل انبیاست و نقش اساسی در آموزش و تربیت انسان ها، آینده سازان جامعه ایفا می کنند .

رادبه ، تکریم معلمان را که از شعارهای مدیر کل آموزش و پرورش استان است اشاره ودر این مورد اظهارداشت : تکریم معلم مایه افتخار ماست در راستای اسکان نوروزی فرهنگیان تلاش داریم به معلمین گرانقدر کشورمان و خانواده ها یشان در حد وسع مان خدمت ارائه بدهیم .

رادبه به مدیران مدارس که در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان هستند، تاکید کرد : مدیران مدارس اسکان بگونه ای برنامه ریزی و عمل نمایند که نوع برخورد با میهمانان نوروزی مان شایسته ، با گشاده روئی و رفتاری در شان یک معلم بشد از طرف دیگرچون آذربایجان مهد علم ، ادب واخلاق است ،باید مطابق شان آذربایجان با آنان برخورد کنیم .

بعداز صحبت های مدیر آموزش و پرورش ناحیه ، محمد جواد محمدی معاون پشتیبانی و مالی در خصوص زمان شروع ، شرایط و امکانات اسکان نوروزی و اعلائم و راهنمایی لازم محل اسکان و قیمت وبهای اسکان توضیحاتی بیان کرد .

محمدی در مورد شروع وتعداد مدارس طرح اسکان نوروزی آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز گفت : اسکان نوروزی فرهنگیان از تاریخ 28 اسفند ماه 95 شروع تا تاریخ 13 فروردین 96 ادامه خواهد داشت و تعداد 13 مدرسه با 147 کلاس به میهمانان فرهنگی خدمات ارائه می دهند .

محمد جواد محمدی درخصو ص علایم و نشانه های محل اسکان در داخل شهر تبریز افزود : بنا به اعتراض میهمانان سال 95 ، برآنیم و سعی کردیم با نصب بنرها و ذکرآدرس دقیق اسکان در جاهای مختلف شهرو محدوده ناحیه این مورد بنحو احسن پوشش دهیم .

معاون پشتیبانی و مالی اداره با اشاره به امکانات اسکان اذعان داشت : کلیه کلاس ها به تمامی امکانات رفاهی تجهیزشده اند ضمن این که دو مدرسه ( شهید محمودی واقع در خ طالقانی ، مدرسه خیام واقع در قطران ) دارای امکانات ویژه از جمله تختخواب می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار