رفع تصرف 6 هزار و 300 متر مربع از اراضی ملی شهرستان زرندیه

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرندیه گفت: 6 هزار و 300 متر مربع از اراضی ملی شهرستان زرندیه در راستای حفظ و حراست از اراضی ملی از دست متجاوزان خارج شد.

کد مطلب: ۵۹۲۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، سید محمد میر هاشمی افزود: این اراضی به ارزش 600 میلیون ریال در راستای اجرای احکام قضایی و حفظ و حراست از اراضی ملی از دست متصرفان خارج و به بیت‌المال بازگردانده شد.ه است.

وی ادامه داد: این تصرف که به صورت ساخت بنا و دیوار کشی در اراضی ملی پلاک 161 بخش 4 موسوم به سلطان احمد لو این شهرستان صورت گرفته بود، تخریب و از دست متصرفان خارج شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرندیه بیان کرد: طبق قانون و تبصره یک ماده 55 رفع تجاوز از اراضی ملی به عهده ماموران سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور بوده است و ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی با متخلفان برخورد و هر بنای و تصرف غیرمجاز را از دست متجاوزان خارج می‌کنند.

هاشمی از مردم خواست برای حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی هرگونه تخریب، تجاوز، شخم، تخریب، آتش‌سوزی و حضور گله‌های دام غیرمجاز را از طریق تلفن رایگان 1504 در سطح استان مرکزی برای پیگیری به بازرسان این اداره اطلاع‌رسانی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار