برگزاری همایش تدبیر ملی، امید به زندگی و سلامت باروری در شهرری

امور بانوان و خانواده شهرستان ری با همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در ایام الله دهه فجر، همایش تدبیر ملی، امید به زندگی، سلامت باروری را برگزار می کنند.

کد مطلب: ۵۹۱۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، فاطمه فکوریان مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ری، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و در راستای سیاست های کلی جمعیتی ابلاغی ایشان، حوزه بانوان و خانواده فرمانداری در صدد است تا همایشی با موضوع تبیین سیاست های کلی جمعیت با حضور مسئولین و نهادهای مربوطه در دهه فجر برگزار کند .
وی افزود: این همایش با توجه به نامگذاری شانزدهم بهمن ماه به نام انقلاب اسلامی، منزلت زن، تحکیم خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی در این روز و در سالن فدک مجتمع فاطمه الزهرا برگزار خواهد شد .
فکوریان در مورد مخاطبین این همایش نیز گفت: کلیه اعضای کمیسیون امور زنان و خانواده فرمانداری، زنان موثر ادارات، تمامی بانوان عضو شورای شهر و روستای شهرستان ری و همه زنان مشاور و بانوان مربی پرورشی نواحی چهارگانه آموزش و پرورش این شهرستان از جمله اقشار مخاطب این همایش محسوب می شوند .

/ خبرنگار:الهام مرادی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار