فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت:

شهدای آتش نشان با فداکاری خود ماندنی شدند

فرمانده سپاه حضرت سید الشهداء(ع) استان تهران در منزل شهید آتش نشان بسیجی بهنام میرزاخانی گفت: این شهدا با فداکاری ایثار و از خود گذشتگی در حادثه پلاسکو نشان دادند که همچنان جوانانی شجاع و متعهد داریم که برای نجات جان شهروندان و آرامش کشور خود را فدا می کنند .

کد مطلب: ۵۹۱۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران، سردار نصیری فرمانده سپاه حضرت سید الشهداء(ع) استان تهران برای عرض تسلیت و قدردانی از فداکاری های شهید آتش نشان بسیجی بهنام میزراخانی در شهرستان پاکدشت به منزل این شهید با هیئت همراه حاضر شد.
دراین دیدار فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا ء(ع) ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت این آتش نشان ایثارگر افزود: غم از دست دادن جوانی متعهد، متدین و انقلابی برای همه ما به خصوص شما خانواده معزز سخت است.
وی درادامه افزود: این شهدا با اعتقادات معنوی خود درماموریت حادثه پلاسکو کار بزرگی را انجام داده اند و با فداکاری تمام برای نجات جان هم وطن هایشان تلاش کردند و دراین راه جان خود را فدا کردند.
سردار نصیری درادامه با آروزی صبر و بردباری برای این خانواده معظم اذعان داشت: زمانی که شخصیت این شهید بزرگوار را بررسی می کنیم متوجه می شویم کسی که نماز اول وقت می خواند، کسی که با عشق خدمت به مردم، کار و تلاش می کند و کسی که با شجاعت تمام در ماموریت های سخت برای نجات جان مردم از خودگذشتگی می کند،حتما ایمانی قوی داشته است که خداوند متعال چنین عزتی به او عطا کرده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار