مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ تبریز:

آموزش یکی از ساز و کارهای اصلی توسعه منابع انسانی است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز گفت: بر اساس چارچوب عمل جهانی آموزش2030، آموزش به عنوان یکی از ساز و کارهای اصلی توسعه منابع انسانی در حوزه های مختلف مطرح است.

کد مطلب: ۵۹۰۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، زرین رادبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان کنکور ناحیه 3 تبریز در محل تالار معلم اظهار داشت: عصر امروز، عصر دانایی، خلاقیت، تلفیق اندیشه ها و ابتکار است و انسان های خلاق، نوآور، پویا و کار آفرین زیربنای توسعه پایدار هستند.

وی با بیان این که نظام آموزشی باید افراد را برای زندگی در جوامع یادگیرنده ای که به طور مداوم در معرض تحولات پرشتاب فناوری است، آماده سازند، افزود: بر اساس چارچوب عمل جهانی آموزش2030، آموزش به عنوان یکی از ساز و کارهای اصلی توسعه منابع انسانی در حوزه های مختلف مطرح است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز با تاکید بر تربیت انسان های مسئول و پاسخ گو ادامه داد: برای گذار به سوی جامعه دانش بنیان یعنی جامعه ای که در آن همه سلول های اجتماعی به یکدیگر یاد می دهند و یاد می گیرند باید علاوه بر درگیر سازی همه عاملان و ذی نفعان آموزش مطرح رسمی، غیر رسمی، دولتی و خصوصی، باید جامعه مدنی در کنار آموزش و پرورش قرار گیرد.

رادبه خاطرنشان کرد: هدف فراگیری که در چارچوب عمل آموزش 2030 مورد تاکید قرار گرفته است تخمین آموزشی با کیفیت برابر و ترویج فرصت های یادگیری مادام العمر برای همه است.

وی ادامه داد: در این چارچوب علاوه بر آموزش به مهارت آموزی برای اشتغال و کارآفرینی تاکید شده است و باید با توجه به تغییرات بازار کار و پیشرفت های ناشی از فناوری، زمینه اشتغال شایسته برای همه فراهم شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز اظهار داشت: بر طبق چارچوب، آموزش مهارت ها و آموزش های فنی و حرفه ای باید از مقطع متوسطه آغاز و در تمام مقاطع بالاتر از جمله جهاد دانشگاهی ادامه یابد.

رادبه گفت: امیدواریم جوانان و سرمایه های ارزشمند و آینده سازان کشور با شناخت دقیق اقتضائات زمان و با یادگیری مستمر و توسعه مهارت ها و با به روز نگهداشتن توانمندی های لازم نقشی اثرگذار در اعتلای پیشرفت کشور ایفا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار