معاون امور عمرانی استاندارقزوین:

توجه به مقاوم سازی پروژه های عمرانی یك امر ضروری است

خبرگزاری پانا:معاون امور عمرانی استاندار گفت: توجه به مقاوم سازی پروژه های عمرانی یك امر ضروری است و به هیچ عنوان نباید نادیده گرفته شود.

کد مطلب: ۵۸۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،منوچهر حبیبی معاون امور عمرانی استاندار قزوین صبح امروز در جلسه شورای فنی استانداری افزود: معرفی ناظر می بایست توسط نظام مهندسی انجام گیرد زیرا ناظر براساس نوع ساختمان و پروژه معرفی می شود و این امر تنها توسط نظام مهندسی جنبه اصولی و قانونی دارد.
وی افزود: حفظ جان مردم در حوزه ساختمان سازی برای ما اهمیت زیادی دارد.
ایشان در ادامه تصریح كرد: از سوی دفتر فنی استانداری شرایط مقاوم سازی و نظارت بر ساخت و سازها و اعلام و اطلاع رسانی شود تا روند نظارت بر ساخت و سازها براساس اصول فنی و قانونی صورت گیرد.
حبیبی درخصوص استاندارد سازی آسانسورها خاطر نشان كرد: نصب آسانسور چون موضوع جدیدی است بنابراین آموزش تولید كنندگان آن تاكنون جدی گرفته نشده است در حالی كه این امر یك ضرورت است.
معاون امور عمرانی استاندار افزود: استاندارد سازی آسانسورها از سوی نظام مهندسی استان با یك حساسیت ویژه ای در حال پیگیری است.
وی افزود: به لحاظ اینكه جمیعت ما به سوی میان سالی پیش می رود نصب آسانسور حتی در ساختمان های سه طبقه نیز ضروری است و این امر كمیسیون ماده 5 و امور زیربنایی نیز بصورت كارشناسی بررسی گردد.
حبیبی افزود: در ساخت و سازها ما نباید به حداقل ها اكتفا كنیم بلكه در نظر ما باید حداكثر باشد و از توان بالای نظام مهندسی استان بایستی حداكثر بهره را ببریم و این توان نیز با آموزش های به روز بایستی تقویت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار