اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 92 از ابتدای اسفندماه در كرمان

خبرگزاری پانا: معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كرمان از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 92 از ابتدای اسفندماه جاری همزمان با سراسر كشور خبر داد و گفت: این طرح در دوبخش كالایی و خدماتی در حال انجام است.

کد مطلب: ۵۷۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از شاتا، سعید ذكاء اسدی با اعلام اینكه طرح ویژه نظارتی نوروز 92 در دو بخش كالایی و خدماتی طی دو مرحله همزمان با سراسر كشور آغاز شده است، گفت: مرحله اول این طرح از تاریخ یكم اسفندماه جاری آغاز شده و تا 14 اسفند ماه ادامه دارد.
وی با بیان اینكه مرحله دوم طرح از زمان 15 اسفند ماه لغایت 25 فروردین ماه سال 1392 به صورت ویژه انجام می شود، افزود: در راستای اجرای هر چه بهتر این طرح نظارتی دستگاه هایی همچون استانداری، تعزیرات حكومتی، پایانه ها، دانشگاه علوم پزشكی، دخانیات، سازمان تاكسیرانی، مجامع امور صنفی و اتحادیه های تحت پوشش مجامع با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همكاری می كنند.
ذكاء اسدی با اشاره به اینكه كالاهایی مثل پوشاك، آجیل و خشكبار، شیرینی جات، مواد پروتئینی، كیف و كفش و ... در بخش كالایی این طرح نظارت و بررسی می شوند، خاطر نشان كرد: بخش خدماتی طرح شامل نظارت بر شركت های مسافربری، حمل و نقل درون و برون شهری، واحدهای اقامتی و رستوران های شهری و بین شهری می شود.
وی همچنین از استقرار اكیپ ثابت بازرسی در تمامی نمایشگاه های عرضه مستقیم كالا در سراسر استان خبر داد و تصریح كرد:‌ اكیپ ثابت مستقر در نمایشگاه عرضه مستقیم كالا ضمن نظارت ویژه بر غرفه های نمایشگاه، در اسرع وقت به صورت حضوری به شكایات مردمی رسیدگی می كند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار