مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری آذربایجان شرقی:

زنان برای کارآفرینی نیازمند حمایت جدی هستند

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری آذربایجان شرقی گفت: زنان به عنوان نیمی از جمعیت فعال و تحصیل‌کرده جامعه به دلیل ساختارهای تعریف‌شده، نیازمند حمایت و دیدگاه نو هستند تا بتوانند در زمینه‌های اشتغال و کارآفرینی حضور جدی داشته باشند.

کد مطلب: ۵۶۸۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، پروین اشراقی در جلسه کمیته رفع موانع تولید هم با اشاره به این که زنان و مردان در کلیه مسایل به‌خصوص مسایل اقتصادی تابع قوانین و مقررات هستند، گفت: زنان به عنوان نیمی از جمعیت فعال و تحصیل‌ کرده جامعه به دلیل ساختارهای تعریف‌شده نیازمند حمایت و دیدگاه نو هستند تا بتوانند در زمینه‌های اشتغال و کارآفرینی حضور جدی داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد راهکارها و رهنمودهای ارایه شده توسط مسوولان، راهگشای مسایل و مشکلات زنان کارآفرین و تولیدکننده باشد.


علی نواداد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در این نشست با قدردانی از حضور فعال زنان در حوزه صنعت و تولید، بر اهتمام مدیران این بخش برای حل مشکلات واحدهای تولیدی زنان تاکید کرد.

وی با بیان این که بانوان کارآفرین علاوه بر نقش مدیریت خانواده در جامعه و حوزه تولید و اشتغال‌زایی نیز به صورت فعال و ارزشمند حضور دارند، خواستار طرح مشکلات واحدهای تولیدی زنان برای اتخاذ تصمیمات مناسب در راستای حل آنها شد.

در این نشست یکی از بانوان کارآفرین به عنوان نماینده بانوان حاضر با تاکید بر این که هدف از تولید و فعالیت اقتصادی بانوان خدمت به جامعه است، به برخی از مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی از جمله کمبود نقدینگی، مالیات بر ارزش افزوده، مشکلات بیمه و ... اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار