رضا افتخاری:

حامیان فتح‌الله‌زاده مرا نیاورده‌اند که بخواهند برکنارم کنند

مدیر عامل استقلال به تجمع تعداد اندکی از هواداران علی فتح الله زاده واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۵۶۷۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ سید رضا افتخاری در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد تا آخرین شرایط استقلال را پیش از شروع نیم فصل با سخنانی که بیشتر پیرامون نقل و انتقالات بود توضیح دهد.

به زور نمی توانیم بازیکن جذب کنیم

با بازیکنهایی که منصوریان به من معرفی کرده بودم جلسه گذاشتیم. با توجه به اینکه آنها قرارداد داشتند، به زور نمی‌توانستیم جذب‌شان کنیم.

قلعه نویی گفت دل رفیعی با پرسپولیس است

با سروش رفیعی صحبت کردیم ام اما او قرار بود به پرسپولیس برود. کسی باید به استقلال بیاید که عاشق این تیم باشد. طی صحبتی که با امیر قلعه‌نویی داشتم، او هم عنوان کرد که دل رفیعی با پرسپولیس است.

زهیوی رفت تا از استقلال خوزستان رضایت نامه بگیرد

با رحیم زهیوی دو ساعت جلسه برگزار کردیم و این بازیکن صورت من را بوسید تا برود و از باشگاه استقلال خوزستان رضایت‌نامه‌اش را بگیرد، اما استقلال خوزستان رضایت‌نامه‌اش را نداد. بندی در قرارداد او بود که تنها در صورت پیوستن به تیم خارجی می‌توانست جدا شود، به همین دلیل از دست ما دَر رفت.

شهباززاده دوست دارد برگردد

سجاد شهباززاده گفت اگر باشگاه ترکیه‌ای رضایت بدهد، دوست دارد به استقلال بازگردد. او نیز پاسخی نداده است.

با آندرانیک صحبت کردیم

آندرانیک تیموریان را هم مدنظر داشتیم که با او و فرهاد کاظمی صحبت کردیم. آنها شرایطی گذاشتند که بازیکن بگیریم و بازیکن بدهیم. منصوریان هم در پی پیدا کردن شرایطی است تا بلکه این اتفاق بیفتد. در تلاش هستیم آندو را به استقلال بیاوریم.

برای برهم نخوردن فضا گزینه خارجی را اعلام نمی کنیم

گزینه خارجی هم مدنظر داریم و برای اینکه فضا به‌هم نخورد، نام او را اعلام نمی‌کنیم. اجازه دهید نام این بازیکن را اعلام نکنیم و این بازیکن هم مانند سه گزینه قبلی نسوزد تا نتیجه مذاکرات مشخص شود. تقریباً با این بازیکن تمام کرده‌ایم و اگر بتواند رضایت باشگاهش را بگیرد، به استقلال می‌آید.

تا پنجشنبه باید به AFC لیست بدهیم

امشب با علیرضا منصوریان جلسه داریم تا درباره بازیکنان خروجی تصمیم بگیریم. فرصتی نداریم و باید لیست‌مان را به AFC اعلام کنیم. در لیست ما هنوز نام روزبه چشمی هم وارد نشده و باید تصمیم نهایی در مورد او گرفته شود. ما تا پنجشنبه فرصت داریم لیست‌مان را ارسال کنیم و به همین دلیل دو روز جلوتر جلسه گذاشته تا تکلیف بازیکنان مشخص شود.

از زمانی که آمده ام روندمان رو به رشد بوده

من از ابتدای مسابقات این فصل حضور نداشتم و از زمانی که آمدم، روندمان رو به رشد بوده است. در مقطعی که من بودم، مانند پرسپولیس و تراکتورسازی تنها یک شکست را پذیرا شدیم. باید قبول کنیم مصدومیت بازیکنان کلیدی به تیم ما لطمه زد. اگر همه بازیکنان استقلال به شرایط خود بازگردند و بازیکنان مدنظر جذب شوند، تیم نتیجه خواهد گرفت. در بازی با سپاهان عملکردمان خوب بود و متأسفانه لیگ تعطیل شد و نتوانستیم به روندمان ادامه دهیم.

برای حل مشکل جونز دست به کار شدیم

کار استیو جونز به خاطر مشکلات مالی باشگاه را به موقع انجام نشد و پرداختی به او صورت نگرفت. این مسئله هم به خاطر برداشت یک میلیارد تومان از حساب باشگاه بود. از روز گذشته دست به کار شدیم تا مشکل او را برطرف کنیم.

هواداران فتح‌الله‌زاده مرا نیاورده‌اند که بخواهند برکنارم کنند

هواداران فتح‌الله‌زاده مرا نیاورده‌اند که بخواهند برکنارم کنند. این تعداد نشان دهنده همه هواداران استقلال نیست. بعدها مشخص می‌شود که چه کسانی آنها را وادار به این کار کرده بودند. این تعداد مطمئن باشند که اگر من بروم، باز هم کسی مانند من می‌آید و بهتر است خودشان را به این دَر و آن دَر نزنند.

با جمع شدن 5 نفر در خیابان مدیرعامل عوض نمی شود

نمی‌دانم چه کسی پشت این قضیه بوده است. دستگاه‌های نظارتی در حال پیگیری این موضوع هستند تا بدانند چه کسانی پشت پرده این داستان بوده‌اند. باشگاه استقلال دولتی است و با پنج نفر که در خیابان جمع شده‌اند، نمی‌توان مدیرعاملش را تغییر داد. اینجا، جای کوچکی نیست و ما هم نگران این مسائل نیستیم. هواداران استقلال هم بازیچه دست این افراد نشوند. کسانی که منافع‌شان در باشگاه قطع و دست‌شان کوتاه شده است، بدانند که محیط باشگاه در حال سالم‌سازی است و جایی برای افراد ناسالم نخواهد بود. مطمئن باشند که اگر من هم بروم، کسی می‌آید که راه ما را ادامه دهد.

دیگر در فوتسال حضور ندارم

من دیگر در فوتسال حضور ندارم. کاری هم نمی‌کنم و تنها مشاور هستم. هر از گاهی به علی کفاشیان کمک می‌کنم. باور کنید یک هفته است که به کمیته فوتسال سَر نزده‌ام.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار