سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با پانا:

آیت الله هاشمی یک شخصیت استراتژیک برای نظام بود

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن ابراز تاسف از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، با اشاره به پیشینه این چهره انقلابی گفت: آیت الله هاشمی به واقع یک شخصیت راهبردی و استراتژیک برای جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی بودند.

کد مطلب: ۵۶۷۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد

سید کمال سجادی در ادامه این مطلب با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی در مبارزات خود با رژیم طاغوت در اسارت زندان های رژیم پهلوی به سر برد به خبرنگار سیاسی پانا گفت: ایشان اقدامات و کمک های زیادی پیش از انقلاب و با همراهی حضرت امام خمینی رهبر انقلاب اسلامی برای به ثمر نشستن انقلاب داشتند و نقش موثری را ایفا کردند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به نقش پررنگ آیت الله هاشمی در دوره پس از انقلاب یادآور شد: آیت الله هاشمی به همراه امام خمینی، شهید بهشتی و آیت الله خامنه ای، چه در حزب جمهوری اسلامی و چه در سنگرهای مختلف نقش مهمی ایفا کردند. حضور در عرصه دفاع مقدس، دو دوره ریاست جمهوری، ریاست مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و همینطور تفسیر قرآن و معارف اسلامی، مبین نقش و اثر ایشان پس از انقلاب اسلامی ایران است.

سجادی تاکید کرد: نقش ایشان در تاریخ اسلامی ماندگار خواهد بود و وفات ایشان یک ضایعه جبران ناپذیر و تاسف بار است و شوکی بزرگ نه تنها در ایران بلکه در سطح جهان بوده است و ما شاهد میزان انتشار اخبار فوت ایشان در خبرهای فوری رسانه های بین المللی بودیم که این مساله نشان دهنده عمیق بودن شخصیت ایشان دارد.

وی در خاتمه به خاطره مشترک خود با آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: من در زمان ایشان سفیر ایران در ویتنام و کامبوج بودم و با استوارنامه ایشان به این کشور رفتم. یادم می آید پس از یک هفته از آغاز ماموریت بنده، ایشان سفری به ویتنام داشتند و بنا به گفته رئیس جمهوری این کشور، آقای هاشمی معمار روابط ایران و ویتنام بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار