مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل خبرداد:

تکمیل یک هزار و 250 واحد مسکن مهر در استان اردبیل

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: یک هزار و 250 واحد مسکن مهر استان تا پایان سال جاری تکمیل و به متقاضیان واگذار می شود.

کد مطلب: ۵۶۷۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، موسی کنعانپور افزود: از این تعداد یک هزار 200 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر و 50 واحد هم در شهرهای زیر 25 هزار نفر در حال تکمیل است که تلاش شده با امکانات و تجهیزات کامل مورد بهره برداری قرار بگیرد .
وی بیان کرد: 24 هزار و 815 واحد مسکن در این دولت ساخته و تحویل متقاضیان داده شده که از این تعداد 23 هزار و 862 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر و 953 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر در این استان تحویل متقاضیان شده است .
کنعانپور با اشاره به طرح های توسعه شهری در استان اردبیل افزود: در حال حاضر 23 شهر از مجموع 26 شهر این استان دارای طرح جامع شهری و سه شهر جدید اسلام آباد ، مرادلو و قصابه هم در حال تهیه طرح هادی شهری بوده که طرح اسلام آباد نهایی شده و 2 طرح دیگر هم در دست تهیه است .
وی گفت: 20 شهر استان اردبیل دارای طرح تفصیلی مصوب هستند و طرح های تفصیلی چهار شهر از قبیل اردبیل ،سرعین ،نیر و نمین در دست بازنگری و تهیه می باشد .
مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: طرح های تفصیلی سرعین و نمین هم در حال اتمام و طرح تفصیلی نیر هم با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تهیه است .
کنعانپور از پیشرفت فیزیکی 20 درصدی طرح تفصیلی اردبیل خبرداد و افزود: این طرح با تامین اعتبار از سوی شهرداری در دست تهیه است .
وی در زمینه تهیه طرح های توسعه روستایی در استان اردبیل اظهار کرد: تمام روستاهای بالای 20 خانوار این استان دارای طرح هادی روستایی هستند و برای 51 روستای زیر 20 خانوار نیز بر حسب ضرورت طرح هادی تهیه شده است .
کنعانپور اضافه کرد: با تلاش های صورت گرفته تاکنون 2 روستای استان (عنبران نمین و گیلوان خلخال) بعنوان روستاهای دارای بافت با ارزش و اندبیل خلخال به عنوان روستای گردشگری انتخاب شده و با تخصیص اعتبارات ملی اجرای طرح در آنها صورت گرفته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار