پیام تسلیت استاندار بوشهر در سوگ آیت الله هاشمی رفسنجانی

پیام تسلیت مصطفی سالاری استاندار بوشهر در سوگ آیت الله هاشمی رفسنجانی

کد مطلب: ۵۶۷۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر ، پيام تسليت استاندار بوشهر در سوگ آيت الله هاشمي رفسنجاني

انالله و انااليه راجعون

عروج آسمانی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین و وفادار امام، شخصیتی آزادی خواه، دلسوز، دلسوخته و بی بدیل، بزرگمردی صبور و مقاوم، امیدبخش لحظات ناامیدی و راهگشای ایام سخت که عمر پربرکتش را در خدمت به مردم و شکوه و عظمت انقلاب اسلامي و کشور، سپري نمودند، اندوه زایدالوصفی بر میهن عزیزمان حاکم نموده است.

بزرگمردی مردمدار که ندایش تاثیر گذار، نگاهش امیدوار، اشک و اندوهش معنادار، تصمیمات و مبارزاتش پرافتخار و نفوذ کلامش ماندگار بود.
فرماندهی شجاع، همانکه در مسیر سازندگی نيز سرداری ممتاز و در عرصه سیاست، اندیشمندی فداکار، اعتدال گرا و گاه شناس بود و تاریخ، برگهای خوانده و ناخوانده زيادي از زندگی وی را برای نسل های آینده بازگو خواهد نمود.

طی دو روز میزبانی مردم شریف استان بوشهر از این شخصیت فداکار و ظلم ستیز و زجرکشیده، بیش از پیش مجذوب نگاه ژرف، وارستگی و عمق نگاه این عالم عامل، فرهیخته و بی نظیر گردیدیم و در آخرین سفر دنیوی عمر پربرکتش، قدرشناسی صمیمانه و خالصانه ای که از این مردم فهیم و قدرشناس در استان بوشهر مشاهده نمودند، لبخند رضایت را بر چهره وی نمایان و در کلام ایشان متجلی نمود.

اینجانب با نهایت تاسف و تاثر، این ضایعه بزرگ را محضر مردم شریف ایران، مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری، خاندان گرانقدر ایشان و مردم شریف استان بوشهر تسلیت گفته و رحمت و فضل و مغفرت الهی و علو درجات را برای ایشان از خداوند متعال خواستارم.

مصطفی سالاری
۱۹ دیماه 1395

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار