مدیر کمیته امداد امام خمینی مراغه :

کمک 2میلیارد و 500 ریالی حامیان به طرح اکرام ایتام و محسنین در مراغه

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه با اشاره به کمک های جمع آوری شده در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین در این شهرستان گفت: حامیان و خیران این شهرستان از ابتدای سال تاکنون 2میلیارد و 500 ریالی برای این منظور کمک مالی کردند.

کد مطلب: ۵۶۷۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی ،ایوب هاشمیان در گفت و گو با خبرنگاران،کمک به ایتام در طرح اکرام ایتام و مساعدت خانواده های نیازمند سالخورده در قالب طرح محسنین از اصلی ترین رویکردها و اقدامات این کمیته در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه است.
وی ادامه داد: برای این منظور، 2 هزار نفر از حامیان طرح های محسنین و اکرام ایتام در این شهرستان، برای حمایت از خانواده های نیازمند زیر پوشش این نهاد کمک های مالی می کنند.
وی اضافه کرد: هم اکنون 736 نفر از ایتام و دانش آموزان دارای خانواده های از کار افتاده زیر پوشش کمیته امداد مراغه از خدمات و حمایت های مالی این نهاد و خیران حامی آنان بهره مند هستند.
وی با تاکید بر لزوم مشارکت مردمی در اجرای طرح های حمایتی از خانواده های نیازمند گفت: حمایت های بی دریغ خیران این شهرستان در راستای تامین بخشی از نیازهای خانواده های نیازمند قابل تقدیر است.
هاشمیان با تشریح طرح های حمایتی این نهاد افزود: در طرح محسنین، حامیان و خیران با قبول سرپرستی معنوی خانواده نیازمند، سالخورده و از کار افتاده، این خانواده را با مساعدت های مالی به صورت ماهانه یاری می کنند.
وی ادامه داد: در طرح اکرام ایتام نیز، حامیان و خیران به عنوان پدر یا سرپرست معنوی ایتام معرفی شده و کمک های مالی خود را به صورت ماهیانه به حساب این ایتام واریز می کنند.
هم اکنون بیش از 6 هزار خانواده نیازمند در مراغه زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان قرار دارند.

خبرنگار:علی جعفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار