افتتاح فاز نخست انتقال آب سد شهید رجایی به ساری در22 بهمن

بخشدار کلیجانرستاق از افتتاح فاز نخست انتقال آب (آشامیدنی) سد شهید رجایی به ساری در22 بهمن خبر داد.

کد مطلب: ۵۶۷۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، سید تقی رسولی با بیان اینکه انتقال آب آشامیدنی سد شهید رجایی به شهر ساری از پروژه های مهم در دست اجرا است، اظهار داشت:‌ طرح هادی 10 روستا در دست اجرا بوده و 38 روستا هم دارای مصوبه اجرای طرح هادی و منتظر دریافت اعتبار برای اجرا هستیم.

بخشدار کلیجانرستاق با اشاره به اینکه در بخش راه هم مسیرهای روستاهای گلورد، علمدارده، محور علویکلا، سلیم بهرام و گرمستان آسفالت شده است، گفت: زیرسازی مسیرهای روستایی لارما و واستان انجام شده و آسفالت این مسیرها به زودی انجام می شود اگرچه که مشکلات بسیاری در راه های ارتباطی به دلیل شیب دار بودن روستاها وجود دارد.

این مسئول با بیان اینکه 13 روستا در بخش کلیجانرستاق، گازدار شده اند، تصریح کرد: ‌نقشه برداری در روستاهای بالادست برای گازرسانی در دست اقدام است.

رسولی با اشاره به تسطیح اراضی 30 هکتار اراضی شالیزاری در منطقه سلیم بهرام با هزینه 400 میلیون تومان، و 50هکتار در اراضی گردشی ادامه داد: در 55 هکتار از اراضی شیبدار منطقه باغات سیب و انار احداث شده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح آبخیزداری بالاکولا، گلورد، تاکام، نوده، ریگ چشمه و شهر هولار و آقمشهد با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان انجام شده است، خاطرنشان کرد:‌ احداث 6 واحد مسکونی برای افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هم گوشه دیگری از خدمات ارائه شده در منطقه است.

بخشدار کلیجانرستاق با اشاره به مشکلات جاده ساری کیاسر گفت: نیازمند تامین مصالح، مسائل اعتباری و همکاری دستگاه های مرتبط هستیم تا این پروژه زودتر به نتیجه برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار