امام جمعه بروجرد: دشمن به دنبال دوقطبی کردن جامعه است

امام جمعه بروجرد گفت: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و دوقطبی کردن جامعه است البته با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و مردم به این هدف دست نمی یابد.

کد مطلب: ۵۶۶۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان، حسن ترابی در خطبه های این هفته نمازجمعه بروجرد افزود: نباید اختلاف میان مسئولان قوا و دولتمردان در جامعه مطرح شود.
وی اضافه کرد: رهبرمعظم انقلاب هشداردادند که اختلاف دیدگاه اشکال ندارد ولی این مهم به مقام عمل نرسد زیرا دشمنان از آن سوء استفاده می کنند.
وی مطالبه رهبری و مردم از دستگاه قضا را برخورد قاطع و محکم با تخلفات و مفاسد اقتصادی دانست و افزود: قوه قضاییه باید با قدرت، قوت وعدالت با دزدان بیت المال و مفسدان برخورد کند.

خطیب جمعه بروجرد در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به 17 دی ماه سالروز کشف حجاب رضاخانی گفت: 17دیماه درتاریخ ملت ایران روزی تلخ، سیاه و فراموش نشدنی است چراکه در این روز طرح استعماری کشف حجاب رضا خان قلدر اجرا شد.
وی افزود: در آن زمان به زور اسلحه، با الگوگیری از آتاترک و برای اجرای فرمان انگلیس حجاب و چادر از سر بانوان مسلمان برداشته شد تا کشور را به دروازه تمدن به تصور باطل خود برسانند.
ترابی اظهار کرد: آنها با دین مبارزه کردند اما زنان مسلمان ما حضور خود در خانه ترجیح دادند و فرزندانی تربیت کردند که در بهمن 57 طومار رژیم شاهنشاهی را در هم فرو ریختند.
وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی امروز عملی شده است، افزود: زنان و دختران با میل خود کشف حجاب می کنند و با ظاهری فریبنده در خیابان ها حاضر می شوند.
امام جمعه بروجرد گفت: این وضعیت به وجود آمده در شان جامعه اسلامی نیست لذا مسئولان باید در برابر این توطئه دشمن بیدار شوند وآثار تخریب شبکه های ماهواره و مجازی را در جوانان و نوجوانان ببینند.
وی تاکید کرد: زمانی دشمن به مرز ما حمله کرده و ملت ما نیز شهید، جانباز و اسیر داده است اما امروز دشمن در خانه های ما نفوذ کرده و مذهبی و غیر مذهبی نمی شناسد.
وی افزود: این نفوذ تهدیدی جدی برای انقلاب اسلامی است و دین، مذهب و ریشه های اصلی نظام اسلامی ما را هدف گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار