افتتاحیه همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی کشور در سنندج برگزار شد

اولین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی کشور روزهای 15 و 16 دی ماه 95 به میزبانی آموزش و پرورش کردستان در سنندج در حال برگزاری است .

کد مطلب: ۵۶۶۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کردستان، آئین افتتاحیه اولین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی کشور دیروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کردستان، مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج، جمعی از اساتید دانشگاه و برگزیدگان مقالات همایش در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد.

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این همایش از همکاری و مشارکت روسای دانشگاه های کردستان به منظور برگزاری همایش تقدیر و تشکر و ابراز امیدواری کرد برگزاری این همایش در موفقیت دانش آموزان استان و کشور موثر باشد.

وی با بیان اینکه این همایش برای اولین بار در حوزه آموزش و پرورش، دانشگاه و ورزش و جوانان برگزار می شود؛ گفت: در سطح ملی نیز برای نخستین بار است که به دستاوردهای ورزش دانش آموزی پرداخته می شود.

قربانی افزود: علاوه بر برگزاری این همایش علمی، 6 کارگاه جانبی علمی و تخصصی با حضور 220 نفر از دبیران تربیت بدنی برگزار خواهد شد که موجب تقویت ورزش دانش آموزی و ارتقاء علمی و حرفه ای معلمان تربیت بدنی کشور و استان خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان یکی از ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین را ساحت تربیت بدنی و زیستی عنوان کرد و گفت: یکی از رسالت های اصلی آموزش و پرورش پرداختن به ورزش دانش آموزی است و ارتقای سطح سلامت دانش آموزان از برنامه های اولویت دار آموزش و پرورش استان می باشد.

در ادامه دکتر بروجردی دبیر علمی همایش به بیان گزارشی از روند برگزاری همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی کشور پرداخت و گفت: 253 مقاله با موضوعات ورزش دانش آموزی به دبیرخانه همایش ارسال شده است که پس از داوری آثار، 65 مقاله برای سخنرانی و 188 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

دکتر رحیم رمضانی نژاد سخنران مراسم افتتاحیه نیز به بیان مطالبی در خصوص تحلیل پیوند سند برنامه درس ملی با کلاس تربیت بدنی پرداخت و از ورزش دانش آموزی و بخش تربیت بدنی آموزش و پرورش به عنوان پویا ترین بخش تربیت بدنی و ورزش کشور نام برد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار