احداث 5 دوربرگردان در محور پلاژهای دریای مازندران

بخشدار رودپی شمالی گفت: 5 مصوبه شورای ترافیک درباره احداث دوربرگردان اخذ شده که تا هفته آینده اجرایی می شود.

کد مطلب: ۵۶۵۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، بخش رودپی شمالی شهرستان ساری، 23 روستا دارد با جمعیتی بالغ بر 16000نفر. در این بخش پروژه‌هایی چون پروژه پل فرح آباد-گهرباران معروف به پل دهنه (پل ارتباطی فرح آباد به شهرستان میاندرود) و پل پنبه چوله، مرکز همایش های بین المللی، سرمایه گذاری در حریم 60متری دریا و سرمایه گذاری برای ۷ کیلومتر انتهای مسیر رودخانه تجن و ... در حال اجراست.

محمود محمودی درباره ایجاد رمپ ورود و خروج و روشنایی محور ساری-دریا، گفت: عملیات گودبرداری نصب دکل های روشنایی به اتمام رسیده است و باید در روزهای آتی تیرهای روشنایی در محل های آماده سازی شده نصب شود و درخصوص ایجاد رمپ ورودی و خروجی نیز در روستا های محور اصلی با پیگیری های به عمل آمده و بازدید معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مقرر شد دهیاران مربوطه نسبت به تهیه طرح مورد نظر جهت بررسی و کارشناسی توسط اداره راهداری به منظور اجرای پروژه اقدام کنند.

وی با اشاره به واگذاری حریم 60 متر دریا به سرمایه‌گذار گفت: تاکید سرمایه‌گذار به انعقاد قرارداد بلند مدت است که توجیه اقتصادی لازم را برای انجام هزینه و زیبا سازی ساحل داشته باشد. مکاتبات لازم در این زمینه با فرمانداری ساری و همچنین از طریق فرمانداری با استانداری به عمل آمده است.

اجرای آخرین پایه پل فرح آباد و پنبه‌چوله

بخشدار رودپی شمالی درخصوص پیشرفت پروژه پل فرح آباد و پل پنبه چوله اظهار داشت: با احداث پروژه مهم پل فرح آباد، مسیر بندر امیرآباد به جاده کناره وصل می شود. پروژه پل فرح آباد به طول 100 متر و با دهانه 12 متر است که کارگاه ها تجهیز شده و در حال اجرای آخرین پایه پل می باشد که بنا به اعلام پیمانکار تا پایان بهمن سال جاری کار پایه ها تمام می شود. همچنین قرارداد اجرای عرشه پل نیز منعقد گردیده و عملیات ساخت قطعات عرشه تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید و متعاقب آن عرشه بر روی پل نصب و اجرا خواهد گردید.

پروژه پل پنبه چوله ، با طول 50 متر و عرض 13 متر که اجرای میکروپایل در سمت شرقی پل تمام شده و در حال اجرای لوله کوبی برای سمت غربی پایه پل است.

احداث 5 دوربرگردان در محور پلاژهای دریای مازندران

محمودی اقدامات صورت گرفته در حوزه تعریض محور پلاژها که در فصل های مسافرخیز پر از تردد است، گفت: دو کیلومتر از این محور آسفالت گردیده و تجهیزات و علائم ترافیکی و نیوجرسی نصب شده و به بهره برداری رسیده است. عملیات خاک برداری سه کیلومتر بعدی به طور کامل انجام شده، لایه اول کامل اجرا شده و برای لایه دوم به طول 900متر سابدیت اجرا شده است.همچنین در بازدید اعضای شورای ترافیک استان از محور پلاژها احداث ۵ دوربرگردان به فاصله تقریبی دو کیلومتر از هم جانمایی گردیده و در جلسه شورای ترافیک مصوب و به دستگاههای مربوطه ابلاغ گردیده است.عملیات اجرای آن نیز به زودی اجرایی می شود.

خرید روزانه 15 تا 200 تن پرتقال

بخشدار رودپی شمالی با اشاره به خسارت کشاورزان از سرمای اخیر گفت: با توجه به پیگیری های به عمل آمده و جلسات متعدد با مرکز جهادکشاورزی پنبه زارکتی و همچنین جهاد کشاورزی شهرستان و بازدید از مرکز خرید مستقر در روستای آکند، در حال حاضر این مرکز در حال خریداری محصول مرکبات در جه یک و دو سه است و روزانه بالغ بر ۱۵۰ الی ۲۰۰ تن پرتقال خریداری شده و همچنین عملیات امحاء پرتقال غیرقابل مصرف با مراجعه متقاضیان به مرکز جهاد کشاورزی پنبه زارکتی و اعزام اکیپ مربوط به زمین مورد نظر در حال اجرا ست.

همچنین احداث ساختمان بخشداری رودپی شمالی در مرحله مکاتبات اداری جهت دریافت مجوز قانونی لازم به منظور احداث بنا می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار