روز 9 دی روز خشم مردم از دشمنان و فتنه‌گران در صحنه بود

حضور شگفت انگیز مردم در نهم دی ماه، نه در قالب دستور العمل و بخش نامه بلکه بر اساس حس مسوولیت ناشی از زمان شناسی، موقعیت شناسی و دشمن شناسی رقم شد.

کد مطلب: ۵۶۴۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران،آیت‌الله ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی صبح (پنجشنبه، 9 دی) در سالروز گرامیداشت حماسه 9 دی که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی تهران برگزار شد، گفت: روز 9 دی روز خشم مردم از دشمنان و فتنه‌گران در صحنه بود، روز تجلی قدرت حضرت حق و روز ارادت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و امتداد عاشورا و عاشورائیان بود؛ یوم‌الله 9 دی روز پایان یافتن زهر فتنه با پادزهر بصیرت و پایان جریان فتنه و بالاخره روز میثاق با ولایت و بصیرت بود.

وی با اشاره به میثاق بین امت و امام گفت: بر این بنا می توان بناهای بسیاری استوار کرد چرا که معلوم شد مردم به معنای واقعی کلمه از همه اقشار و سطوح جامعه با معرفت ، حساسیت و حمایت از ولایت الهی در صحنه حضور یافتند و لازم دیدند تا از انقلاب، نظام و ولایت دفاع کنند، بر این اساس دشمنان در مقابل این حضور حیرت زده شدند.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: حضور شگفت انگیز مردم در نهم دی ماه، نه در قالب دستور العمل و بخش نامه بلکه بر اساس حس مسوولیت ناشی از زمان شناسی، موقعیت شناسی و دشمن شناسی رقم شد.


آیت‌الله ابراهیم رئیسی اضافه کرد: از اول پیروزی انقلاب، دشمن همواره نسبت به انقلاب و نظام هر جا توانسته تهدید و دشمنی کرده است اما نه اینکه نخواسته باشد، بلکه نتوانسته کاری از پیش ببرد چرا که ملت ما قدرتمند است نه قدرتی که با مولفه های نظام های کشور های دیگر شناخته می شود چرا که مولفه های این کشورها متکی بر ظواهر و وابستگی به قدرت های بزرگ و کلاهک های هسته ای است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه دشمن به دنبال آن است که عناصر قدرت را در نظام ما تضعیف کند، گفت: 85 درصد واجدان شرایط در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 حضور یافتند و 45 میلیون رأی نیز به صندوق‌ها ریخته شد و پس از جنگ‌های 22 و 33 روزه غزه و لبنان، پیروزی‌های بزرگی توسط مجاهدین حزب‌الله پس از انقلاب ما به دست آمد که این نقطه‌ای بسیار ارزشمندی از اقتدار، عزت و مردم‌داری ملت ایران بود.

آیت‌الله رئیسی در بخش دیگری از سخنانش به سرکوب مردم مظلوم یمن،‌ بحرین و عربستان و شهادت آیت‌الله نمر و همچنین به بند کشیدن شیخ زکزاکی در نیجریه اشاره کرد و گفت: پیام 9 دی می‌تواند برای همه مردم دنیا باشد و این تضمین‌کننده آن است که دشمن نتواند در برابر انقلابیون بایستد و الآن 20 ماه مقاومت مردم یمن آل‌سعود را به استیصال کشانده و انشاءالله این استیصال به نابودی استکبار خواهد انجامید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار