تقدیر رگولاتوری از تلاش‌های ایرانسل در اربعین

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با ارسال نامه‌ای رسمی، از کیفیت ارائه خدمات توسط ایرانسل به زائران اربعین حسینی در سال 95 تقدیر کرد.

کد مطلب: ۵۶۳۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از روابط عمومی ایرانسل، در نامه‌ای که حسین فلاح جوشقانی، سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری خطاب به مدیرعامل ایرانسل ارسال کرده از «زحمات چشمگیر، پیگیری‌های مداوم و همکاری» ایرانسل که «منجر به ارائه خدمات بهتر به زائران گردید» تقدیر شده است.

در این نامه آمده است: «با توجه به لزوم تامین ارتباطات پایدار، توسعه نقاط ارائه خدمت و افزایش سطح پوشش اپراتورهای سیار به منظور بهره‌مندی خیل عظیم مشتاقان اباعبدالله‌الحسین(ع) از ارتباطات مناسب در ایام اربعین حسینی، از زحمات چشمگیر، پیگیری‌های مداوم و همکاری آن شرکت که منجر به ارائه خدمات بهتر به زائرین گردید، قدردانی شده و امیدواریم که خداوند توفیق خدمتگزاری بیشتر و با کیفیت‌تر به مردم به ویژه در ایام اربعین را به همه عنایت کند.»

بر اساس این گزارش، ایرانسل در ایام اربعین حسینی (ع) موفقیت چشمگیری را در به سرانجام رساندن یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای رومینگ جهان کسب کرد. در این ایام در مجموع بیش از یک میلیون و 200 هزار مشترک ایرانسلی به عراق سفر کردند و از امکان رومینگ تماس و دیتا بین ایران و عراق بهره‌مند شدند. ایرانسلی‌هایی که در ایام اربعین به عراق سفر کردند می‌توانستند از پیشنهاد ویژه پنج مگابایت دیتای رایگان روزانه بهره‌مند شوند. این پیشنهاد ویژه که در سراسر کشور عراق و بدون الزام به حضور در نقطه‌ای خاص يا ثابت قابل استفاده بود، با استقبال مشترکان ایرانسل روبه‌رو شد و موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های ایرانسلی‌ها برای ارتباط با خانواده و دوستان خود از طریق مکالمه صوتی، گفت‌وگوی متنی و ارسال فایل با استفاده از نرم‌افزارهای پیام‌رسان شد.

همچنین ایرانسل در ایام اربعین در راستای تسهیل ارتباطات زائران اجتماع عظیم اربعین حسینی (ع) و با هدف ارتقای بیش از پیش پوشش شبکه در شهرهای مرزی، تجهیز و توسعه شبکه داخلی به‌ویژه در مسیر جاده‌ها و کریدورهای مرزی را مورد توجه قرار داده و نیز در راستای افزایش ظرفیت شبکه، با ایجاد پشتیبان‌های لازم در زمینه دیتا و مذاکره با شرکت ارتباطات زیرساخت، اپراتورهای عراقی و سایر مراجع مرتبط اقدامات گسترده‌ای را برنامه‌ریزی و اجرا کرد.

همچنین از دیگر اقدامات انجام شده توسط ایرانسل می‌توان به برنامه‌ریزی جهت ساخت و راه‌اندازی سایت‌های دائمی در مناطق مرزی، به‌ویژه در محل‌های تجمع زائران در شهرهای مهران، چزابه و شلمچه، برنامه‌ریزی جهت بروزرسانی سایت‌های موجود در مناطق فوق، برنامه‌ریزی جهت ارسال و راه‌اندازی سایت‌های سیار در مناطق مرزی و نیز انجام هماهنگی لازم جهت برپایی مراکز خدمات ایرانسل در نقاط مرزی و اعزام کارشناسان مرکز روابط با مشتریان ایرانسل جهت خدمت‌رسانی به زائران در مسیر راهپیمایی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار