در کانون حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار شد

اولین جشنواره "هفته قصه گویی مدرسه "

خبرگزاری پانا: مهتاب امیری رییس کانون حضرت فاطمه زهرا (س) ناحیه 3 کرج از برگزاری اولین جشنواره "هفته قصه گویی مدرسه" در کانون حضرت فاطمه الزهرا(س) خبرداد.

کد مطلب: ۵۶۳۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا : مهتاب امیری رییس کانون حضرت فاطمه زهرا(س) با اعلام این خبر گفت:این جشنواره در دو بخش معلمان و مربیان آموزشگاه ها ، و مربیان کانون های فرهنگی - تربیتی و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صبح امروز با حضورجمعی از مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز؛زمانیان رییس اداره فرهنگی و هنری ، بشری ،کارشناس مسئول فرهنگی و هنری ، عراقی معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه 3 کرج ، سمیعی کارشناس فرهنگی و هنری ناحیه 3 کرج و بیش از 50 نفر شرکت کننده در هر دو بخش برگزارشد.

امیری افزود: پیش از آغاز جشنواره تمامی عزیزان شرکت کننده این جشنواره در کارگاه آموزش قصه گویی نیز شرکت کردند.موضوع قصه های اجراشده در سه بخش مذهبی، آزاد و ملی بود که دربخش مذهبی قصص قرآن مجید ، قصه ی زندگی پیامبران، ائمه ی اطهار و تاریخ اسلام و در بخش ملی تعدادی از داستان های اسطوره ای شاهنامه به نقل و قصه درآمد.

وی در ادامه گفت :دراولین روز برگزاری این جشنواره که از امروز به مدت یک هفته در مدارس و کانون ها ادامه خواهد داشت ، بااعلام نظر هیئت داوران در بخش معلمان و مربیان مدارس پنج نفر و در بخش کانون ها 3 نفر به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند که جوایزی نیز به این عزیزان اهداگردید.

امیری در پایان هدف از برگزاری این جشنواره را احیای سنت قصه گویی وانتقال مفاهیم و ارزش های معنوی و رحمانی ارزنده قرآن کریم ومیراث ارزشمند ادبیات کهن ایران زمین ازطریق برجسته کردن نقش قصه گویی به عنوان یک ابزار کمک آموزشی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار