پرداخت ۳۴۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق بخشی تولید در مازندران

استاندار مازندران گفت: بیش از ۳۴۲ میلیارد تومان تسهیلات برای رونق بخشی تولید به ۸۲۰ واحد اقتصادی استان پرداخت شده است.

کد مطلب: ۵۶۲۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران ربیع فلاح جلودار در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد اظهار داشت: سیاست های ابلاغی در قالب چارچوب اقتصاد مقاومتي در حال اجرایی شدن است.

وی اظهار داشت: یکسری فعالیت ها در قالب برش استانی در دست اجرا است که بسته رونق اقتصادی از جمله آن بوده و ۸۲۰ واحد تولیدی در دو حوزه صنعت و کشاورزی از ۳۴۲ میلیارد تومان تسهیلات بهره مند شده است.

استاندار مازندران به تشکیل هیئتی برای رصد و بازرسی تسهیلات اهداء شده اشاره کرد و گفت: ۵۴ فعالیت و پروژه اقتصاد مقاومتی نیز در استان طراحی و تعریف شده است.

فلاح جلودار یادآور شد: بیش از ۳۴۰ اقدام و عمليات برای ۵۴ پروژه اقتصاد مقاومتي طراحی و مشخص شده و ارزیابی ها از این وضعیت مثبت است.

وی گفت: مازندران جزو شش استان برتر در حوزه اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی است و امیدواریم تا پایان سال اهداف به طور کامل محقق شود.

استاندار مازندران توجه به نقشه راه اقتصاد مقاومتي را براي تحقق سياستهاي اقتصاد مقاومتي مهم دانست و گفت : در برنامه ششم توسعه نيز به حوزه اقتصاد مقاومتي توجه شده است و فعاليتهاي اقتصادي ما هم بايد در چارچوب اقتصاد مقاومتي طراحي و اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار