رئيس سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور:

تا كنون بیش از ۱۰۰ هزار کلاس درس توسط خیران مدرسه ساز احداث شده است

رئيس سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار کلاس درس در سطح کشور از سوی خیران مدرسه ساز احداث شده است.

کد مطلب: ۵۶۲۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، مرتضی رئیسی در دومین جشنواره خیران مدرسه ساز ارسبارانی که در سالن آمفی تئاتر مجمع خیران مدسه ساز برگزار شد، با بيان اين كه حضور خیران مدرسه ساز افزایش یافته است،اظهاركرد: برخی از افراد خیر و نوع دوست برای عمران و آبادانی کشور به صورت گمنام فعاليت مي كنند و نام نشانی از آنها باقی نمانده است .

رئيس سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور با اشاره به اینکه خيران مدرسه ساز، امسال بیش از ۸۴۰ میلیارد تومان تعهد داده‌اند، تصريح كرد: باوجود تلاش‌های دشمن برای توقف چرخ اقتصادی کشور، کمک‌های مردم نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه افزایش هم داشته است.

وي بابیان اینکه ۳۰ درصد مدارسی که در سال جاری به آموزش‌وپرورش تحویل داده شد به همت خیران مدرسه ساز احداث شده است، خاطرنشان كرد: تعداد مدرسه‌هایی که امسال توسط خیران مدرسه ساز ساخته شده ۱٫۵ برابر سال گذشته است.

رئيسي با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار کلاس درس در سطح کشور از سوی خیران مدرسه ساز احداث شده است، بیان کرد: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز در مدارس خیرساز تحصیل می‌کنند .

رئيس سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور با تاکید بر اینکه مجلس اجازه واگذاری پروژه‌های نیمه تمام وزارت آموزش‌ و پرورش را به خیران مدرسه ساز داده است، افزود: اگر خیری برای قبول پروژه‌های آموزشی نیمه‌تمام پیش‌قدم شود وزارت آموزش‌ و پرورش استقبال می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار