در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

برخورد با کشت گلخانه‌ای ماری‌جوانا/شهروندان گزارش دهند

معاون مقابله باعرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشوراز برخورد جدی با کشت گلخانه ای ماری جوانا خبر داد و گفت: قانون درباره برخورد با متخلفان حوزه مواد مخدر سختگیرانه عمل می کند.

کد مطلب: ۵۶۰۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد

سردار اسداله هادی نژاد در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، درباره رواج کشت گلخانه ای گیاه ماری جوانا، اظهارداشت: یکی از موانعی که برای کشت گلخانه ای حشیش یا ماری جوانا وجود دارد، هدف تولید به قصد مصرف است که این مساله کار را برای ما سخت کرده است.

معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: حشیش از شاه دانه گرفته می شود و زمانی کاشت آن ممنوع است که به قصد تولید حشیش کاشته شود و هدف از کاشت مشخص نباشد اما افرادی که به کاشت گلخانه ای اقدام می کنند با آن ها حتما برخورد می شود چرا که هدفشان مصرف مواد است وگرنه در مخفیگاه اقدام به کاشت نمی کردند.

وی با بیان اینکه قانون درباره برخورد با متخلفان حوزه مواد مخدر سختگیرانه عمل می کند، گفت: اگر برای کشت گلخانه ای با موردی مواجه شدیم حتما با آن طبق قانون برخورد خواهد شد.

سردار هادی نژاد همچنین با اشاره به برخورد پلیس راهور با نصب برچسب ماری جوانا بر روی خودروها گفت: نصب این گونه علائم خلاف قوانین راهنمایی و رانندگی است و به تازگی پلیس راهور نسبت به این قضیه ورود کرده و بامتخلفان برخورد قانونی می کند.

معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پایان با اشاره به کشت غیرقانونی انواع مخدرها گفت: لازم است که مردم هرگونه فعالیت در زمینه کاشت، برداشت، تولید و عرضه انواع مخدرها به ویژه ماری جوانا را گزارش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار