مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبرداد:

احداث هتل ورزشی در شهرستان نیر

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با توجه به برگزاری اردوی آمادگی تیمهای لیگ برتری و دسته یک در شهرستان نیر، هتل ورزشی در این منطقه احداث می‌شود.

کد مطلب: ۵۶۰۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،ایوب بهتاج در نشست با فرماندار شهرستان نیر اظهار داشت: توسعه زیرساختهای ورزشی در شهرستانهای استان از برنامه‌ها و اولویتهای در استان بوده که در این زمینه برنامه‌ریزیهای اساسی انجام می‌شود و تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت مشارکتهای مردمی نیز برای تحقق این امر بهره بگیریم .

وی با بیان اینکه تیمهای لیگ برتری و دسته یک اردوی آمادگی خود را در شهرستان نیر برگزار می‌کنند، افزود:‌ با توجه به این امر احداث هتل ورزشی در کنار زمین چمن ورزشگاه نیر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند زمینه‌ساز افزایش حضور تیمهای لیگ برتری و برپایی اردوهای مختلف در این شهرستان شود .

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: به دلیل اهمیت احداث هتل ورزشی در این شهرستان به محض تخصیص اعتبارات لازم کلنگ احداث این هتل ورزشی به زمین زده خواهد شد که در این زمینه پیگیریهای لازم را انجام می دهیم تا هر چه زودتر بتوانیم شاهد آغاز عملیاتی اجرایی این هتل ورزشی در نیر باشیم .

بهتاج با اشاره به رختکن زمین چمن تختی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزیهای انجام شده به محض مساعد شدن شرایط آب و هوایی عملیات تعمیر و تجهیز این رختکن نیز آغاز خواهد شد و تلاش و جدیت بر این است تا زمینه بهره‌برداری از آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار