رئیس اتحادیه لوازم خانگی درگفت وگو با پانا:

گارانتی بسیاری از خریدهای اینترنتی معتبرنیست

رئیس اتحادی لوازم خانگی با تاکید براینکه گارانتی بسیاری از خریدهای اینترنتی معتبر نیست ، اظهار کرد: خریدهای اینترنتی بخش قابل توجهی از خریدها را شامل نمی شود اما همه کسانی که به صورت الکترونیکی خرید می کنند باید هوشیار باشند و با کارت های ضمانتی که هنگام خرید ارایه می شود تماس بگیرند .

کد مطلب: ۵۶۰۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد

محمد طحان پور درگفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا در خصوص اظهار نظر رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا درخصوص تاثیر مبارزه با قاچاق لوازم خانگی در سطح بازار بر فروش اینترنتی آن گفت : خریدهای اینترنتی بخش قابل توجهی از خریدها را شامل نمی شود اما همه کسانی که به صورت الکترونیکی خرید می کنند باید هوشیار باشند و با کارت های ضمانتی که هنگام خرید ارایه می شود تماس بگیرند .

وی افزود: در اغلب موارد شماره تماسی که به عنوان خدمات پس از فروش و ارایه گارانتی به لوازم خانگی اینترنتی درج شده معتبر نیست و پاسخگو نیستند .

طحان پور در پاسخ به این پرسش که خریدهای اینترنتی چه میزان از فروش است ، گفت : در حال حاضر خریدهای اینترنتی لوازم خانگی رونق چندانی ندارد و سهم زیادی از فروش را به خود اختصاص نمی دهد .

رئیس اتحادیه لوازم خانگی در خصوص اشباع واحدهای صنفی در لوازم خانگی ، تصریح کرد:برخی از واحدهای صنفی که در کار فروش لوازم خانگی هستند با اجاره های بالا و هزینه های سربار مواجه هستند و اگر بخواهند کالای بی کیفیت بفروشند با برخورد اتحادیه مواجه می شوند به همین دلیل با زیان مواجه شده و اقدام به واحد جمع اوری واحد صنفی خود می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار