معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۲ کرج :

کنگره اجلاس سراسری نماز در سازمان ملی استاندارد برگزارشد

کنگره اجلاس سراسری نماز روز سه شنبه به همت اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس درسالن اجتماعات شهید صفاریان سازمان ملی استاندارد در کرج برگزار شد.

کد مطلب: ۵۵۷۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا ازآموزش و پرورش ناحیه 2 کرج ؛ مدیر اداره آموزش وپرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس در این آیین، گفت: باتوجه به برگزاری اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان البرز که در شهرستان فردیس برگزار می شود، قرار شد از طرف آموزش وپرورش شهرستان فردیس پیش اجلاس سراسری نماز با هدف آشنایی با نماز و فرهنگ سازی بین مدیران و معاونان پرورش و جمعی از دانش آموزان برگزار شود.

فرشته فهمیده افزود: کودکان باید از دوران طفولیت با نماز آشنا شوند تا در آینده با مشکل مواجه نشویم و نقش خانواده و مدارس در ترویج فرهنگ نماز بسیار موثر است.

وی ادامه داد: نماز در اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است و تاکیدات فراوانی در این زمینه شده است.

فهمیده گفت: امروز جوانان ما مورد هجمه فرهنگی دشمن قرار دارند و بهترین راه برای برون رفت از این وضعیت، توجه به فرایض دینی به خصوص نماز است.

وی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه و پیش کنگره اجلاس سراسری نماز امروز با تلاش اداره آموزش وپرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس برگزار شد و امیدوارم بخشی کوچک در ارتباط با نماز در بین دانش آموزان فرهنگ سازی و این وحدت رویه رواج پیدا کند.

مدیر اداره آموزش وپرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس گفت: نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع نماز و کاهش آسیب های اجتماعی آثار دانش آموزان و معلمان به نمایش گذاشته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار