استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

بسیج در حال تبدیل شدن به یک تجربه جهانی است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان‌هایی که با تدبیر حضرت امام تشکیل شده از بسیج گرفته تا کمیته امداد و جهاد سازندگی امروزه در حال مبدل شدن به یک تجربه جهانی است.

کد مطلب: ۵۵۵۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، سید موسی خادمی صبح امروز در مراسم تجلیل از مدیران اجرایی و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج با تسلیت دهه آخر ماه صفر و حادثه ناگوار شهادت جمعی از زائرین در کشور عراق و همچنین کشته شدن جمعی از هموطنان در سمنان گفت: بسیج یکی از یادگاری‌ها و ابتکارات بزرگ امام راحل است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ویژگی‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی افزود: فقید و شجاع بودن، زمان‌شناسی، تلاش و حرکت برای خداوند و مدیریت و قدرت سازمان‌دهی از ویژگی‌های امام راحل بود که وقتی آنها را مطالعه می‌کنیم قابل مقایسه با هیچ فردی نیست.

خادمی بیان کرد: سازمان‌هایی که با تدبیر امام تشکیل شده از بسیج گرفته تا کمیته امداد و جهاد سازندگی امروزه در حال مبدل شدن به تجربه جهانی است.

وی تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی را یک تفکر و ابتکار نو و براساس آینده‌نگری ایشان دانست و افزود: تشکیل این سازمان در همان سال‌های اول انقلاب به حفظ و پیشبرد انقلاب کمک کرد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیج از پایه‌های قوی و مطمئن نظام جمهوری اسلامی است، گفت: بسیج در واقع نماد مشترک مردم در حکومت است.

خادمی بیان کرد: تلاش‌ها و اقدامات بسیج برای رسیدن به قدرت نیست بلکه حفظ پایه‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب از تلاش‌ها و اهداف بسیج است.

وی با اشاره به اینکه بسیج وابسته به جناح و گروهی نیست، افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که روز به روز در حال رشد است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد حضور بسیج در عرصه‌های مختلف را یک نعمت و ذخیره بزرگ دانست و گفت: بسیج در عرصه سازندگی، دفاع، پزشکی، اقتصاد و ... حضور دارد و یک سازمان منعطف و حافظ منافع ملت است.

خادمی بیان کرد: اگر کشورهای عراق و سوریه از این مدل بسیج بیشتر استفاده کنند پیروزی‌های خوب و بیشتری کسب می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه فلسفه تشکیل بسیج باید درک شود، گفت: بزرگترین تهدید جمهوری اسلامی ایران جنگ سخت نیست بلکه از جنس نرم و اقتصادی است و بسیج در این خصوص هم ورود کرده و کارهای بزرگی انجام داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار