محمدرضا مهاجری:

اگر خودمان باشیم کارهای بزرگی می‌کنیم

سرمربی تیم پدیده گفت: برای پیروزی به مصاف ماشین‌سازی می‌رویم و مطمئنم بازیکنانم اگر تفکرات تاکتیکی کادرفنی را پیاده کنند پیروز می‌شویم.

کد مطلب: ۵۵۴۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر ماشین‌سازی اظهار کرد: باید به خانواده رضا حقیقی بابت درگذشت نابهنگام پدرش تسلیت بگویم. خانواده پدیده از این خبر شوکه شد ولی امیدوارم رضا حقیقی بتواند از پس این ضایعه تلخ برآید تا شرایط خوبی که در پیش گرفته‌ بود را ادامه دهد.

مهاجری با انتقاد از تعطیلات لیگ برتر افزود: اکنون که یک سوم لیگ سپری شده می‌توان به جرات گفت متاسفانه احساس خوبی که باید از لیگ داشته‌ باشیم را از دست داده‌ایم زیرا تعطیلی‌های زیادی که در لیگ وجود دارد آن را فرسایشی کرده‌ است. البته چاره‌ای نیست و باید با این شرایط ادامه دهیم. خوشحالم که ۵ هفته بدون تعطیلی به مصاف رقبا می‌رویم و این موضوع قطعا می‌تواند به شادابی لیگ کمک کند.

مهاجری تصریح کرد: از نظر نتیجه‌گیری، خوب نبوده‌ایم، اما در این فرصت از تعطیلات توانستیم روی روحیه خود کار کنیم. متاسفانه برای دیدار فردا فریبرز گرامی را به علت پارگی احتمالی رباط از دست داده‌ایم، البته باید از پای وی MRI گرفته‌ شود تا قطعی در این رابطه صحبت کنیم.
وی درباره جایگاه تیمش و ماشین‌سازی در جدول افزود: ماشین‌سازی تیمی خوب است و هنوز نمی‌توان به جدول نگاه کرد. شناخت خوبی از حریف داریم و امیدوارم بچه‌ها بتوانند تفکرات تاکتیکی مرورشده در تمرینات را انجام دهند.
وی افزود: روند خوبی داریم و نشان داده‌ایم که اگر بخواهیم می‌توانیم به بسیاری از نکات مثبت دست یابیم، سپاهان را توانستیم در خارج از خانه شکست دهیم، در برابر پیکانی که در ۳ هفته ۱۲ گل زده، دروازه‌مان بسته ماند پس اگر خودمان باشیم قطعا می‌توانیم دست به کاری بزرگ بزنیم.

مهاجری خاطرنشان کرد: در بازی‌های پرفشار نگرانی‌مان کمتر است. بازی‌ مقابل استقلال، پرسپولیس و تراکتور به مراتب از بازی فردا شاید ساده‌تر باشد. این دیدار سخت‌ترین دیدار ماست. در داخل خانه نه باخته‌ایم و نه برده‌ایم، امیدوارم بتوانیم به شرایطی که مدنظر داریم برسیم و با پیروزی دوباره لیگ را آغاز کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار