مهران رنجبر با حضور در غرفه پانا از اجرای نمایش «مجلس اشیا» خبر داد:

روایت صحرای کربلا به زبان چهار شی

مهران رنجبر بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر از ۲۵ آبان ماه نمایش «مجلس اشیا» را درباره حماسه عاشورا در محراب به روی صحنه می برد.

کد مطلب: ۵۵۰۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مهران رنجبر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر با حضور در غرفه خبرگزاری پانا در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها از نگارش و کارگردان نمایشی به نام «مجلس اشیا» خبر داد و گفت: این نمایش توسط گروه فیلم و تئاتر بنیامین با ساخت سوله ای در حیاط محراب اجرا خواهد شد. مکانی که شاید کمتر کسی فکر کند می تواند یک سالن تئاتر باشد. این اثر اپرایی، در واقع روایت صحرای کربلا توسط چهار شی یعنی پر سیاه و سفید کلاه خود حر و دو اسباب بازی حضرت اصغر(ع) است که همراه با موسیقی کوبه ای، بادی و زهی با ساز اصلی ویولن به روی صحنه خواهد رفت.
وی درباره زمان اجرای این اثر افزود: این نمایش از ۲۵ آبان ماه ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه اجرای خود را آغاز می کند و تمرینات و ساخت محل اجرای آن از حدود سه ماه گذشته آغاز شده و همچنان هم ادامه دارد.
بازیگر برنامه «دورهمی» درباره بازیگران و عوامل اصلی این اثر نمایشی افزود: کسری ذوالفقاری، ساچلی تاجبخش، پانته آ مهدی نیا و لیلا ایرانی بازیگران «مجلس اشیا» هستند و محمد محمدزاده رهبر ارکستر سورنا نیز به عناون طراح مسویقی ما را همراهی می کند. همچنین ژامک مهدی هم طراحی صحه و لباس این نمایش را بر عهده دارد که به جرات یکی از برترین های حوزه نقاشی، طراحی و مجسمه سازی است.
وی در پاسخ به این که چرا نمایش خود را به رایگان برای مخاطبان به روی صحنه می برد، گفت: این اثر دغدغه من بوده و هست و شاید اگر بیشتر درباره آن توضیح بدهم حرف هایم شعاری بشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار